March 29, 2009

.:M3x1c0 vs buny1 g1t4r:.

wakakakaka...ermm kali nie aku nk cite pasal goget...slame nie aku tak penah joint acara goget menggoget nie..ntah cmne kali nie aku bleh terjoint lak..tarian mexico lak tu..adessss...parah la aku..mase yg d berikan cume 3 hari utk pektis..d ulangi 3 hari jek coz sabtu da nk perform..kire pektis in advance la nie..mase pektis tu ade la 2 owg budak laki nie(tak encem pon..encem aku lagi..wakakkakakaa)tak budak mane la kot sbb umo die da 21..aku lupe nk ckp event nie bukan under kolej aku tp kejora...kejora nie mcm ape ntah aku pon tak reti nk ckp..mcm majlis perbandaran kot..waktu pektis goget tu petang after kelas abess...mlm pon dtg gak..dtg pon bkn pektis sgt..aku tgk jek diowg sume nie koke..bising sgt la smpai takleh nk pokes aku nie....yg mamat 2 owg tu lak mcm syok sendiri jek....manyak songeh gak tu...tu tak bleh..ni tak kena..da tu pnumbuk aku namo ke??aku kasi kang senyap terus mulut tu..nk comolot tak sanggup aku..wakakakaka....ha name mamat mexico celup dua owg tu ijal ngn rosham..bukan rosham nor ek...2 mlm berturut2 geng2 aku yg sramai 4 owg nie balik lebih dari kol 11 mlm..yg warden lak sibuk tnye kamu joint nie kolej taw tak..berbulu jek aku dgr..yg budak2 pmpn duk mronggeng naek moto ngn laki tu mlm2 tak nak ckp lak..pastu kalu da perut da berisi taw lak nk marah..musan gak aku cmnie..mls la aku nk kumen pasal admin kolej nie...mlm yg d nntikan telah tiba..pas maghrib btolak ke tasik..pas da mekap2 ngn pakai baju tu..eii tak sanggup aku nk tgk muke aku d dajalkan oleh tukang mekap tu..ase mcm muke aku da trasnform jadik awww dah...mase tgh goget lak aku ade inbite la tetamu utk goget same..mmg spoting gilak la diowang sume..caya la korang..then bile part lagu bunyi gitar(kalu korang tak taw sile rujuk cite tiga abdul)kitorang kuarkan glasses masing2..makin ligat goget nie..da mcm pmpuan goget aku ase..huhuhuuu..tak pe la yg pnting misi kitorang nk hiburkan audience is accomplished!penat but its really happening laa.laen kali kalu wat event jgn lupe pggil kitorang ek!wakakkaakaa..ari nie kolej aku wat sukan rakyat kununnye...aku pegi lambat skali tp balik owg fes..mls la aku nk duk situ lame2 ngn panasnye..pas da jerit2 sket kt padang tu aku terus blah laa..top up tido aku yg tak cukup tu...sukan abis kol 3 lebih tp aku kol 10 da ade kt umah...lantak la nk kate ape pon..tu la pengalaman aku goget mexico..windu laa kt geng2 goget nie...nnti aku upload pics goget tu ek..wakakakaa....till then...

0 horlicks ais:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...