May 31, 2009

-=pertama kali aku mengenali kwn2 Y!M=-


teringat fes time mengenali kwn2 kt ym nietermenung..ehek..fes2 kiwi tgk kwn kiwi maen ym nie..seha namenye..tiap2 mlm die duk pm ngn kwn die..so kiwi pon donlod gak la ym nie..ahakz!kebetulan lak kwn kiwi c pkah pon da ade ym gak..1 mlm nie mase borak2 ngn pkah die ajak kiwi msok room phg 3..fes nk msok tu mmg susah gilak la..mcm x d time jek msok ke dlm room tu..pkah kate jum la kite kasi kecoh kt room tubabbling..tp cmne nk wat kecoh nie pkah!x lepas nk msok nie!tp at last berjaye gak la msok phg 3 tu..msok2 agak ramai gak la org kt situ..fes yg kiwi kenal of coz la pkah kan sbb die yg ajak..pstu bwu la kiwi kenal span lakmalu la..hahaaa..mule2 ingatkan span nie perempuan taw!span jgn marah owg ckp ginisury..mne la taw kan mase tu kite bwu jek joint..pas span nie kiwi kenal assi_cute08 lak..assi berusia 22++..baek assi nie..kire masalah kiwi pon die taw la..slalu lepak ngn die kt room smpai pagi..then kiwi kenal prim_rosse lak..prim pon baek gak!hekhekk..prim pon kwn yg baek..prim berusia 19 thn da skang nie...byk gak la menda kongsi ngn prim n spe yg kiwi suke pon die taw!wakakkakaaagelak sakan...prim jgn pecah lobang taw!malu den nnti n sbb prim gak la kiwi kenal kecir99..pstu kenal lak ngn sorang mamat nie..id die a.apizz..bapak la sombong mamat nie mase mule2 tu..owg tego die wat x taw jek..geram gile ngn die asenyenamo la..x taw pon mase tu yg apizz nie ustaz!start baek ngn die mase die soh donlod antibirus kot kalu x silap..kalu salah btolkan ea pizz..bile da knl nie die mmg kwn yg baek laa..bwu2 nie da tercite kisah duka kt die sbb kena pakse..kiwi terharu bile die sebut n asenye kiwi x kan lupe ayat die ckp "ibaratnye mcm die maenkan adik apizz gak la..abg mane x marah org maenkan adik kite.."terharuapizz nie byk gak kasi nasihat kt kiwi wlupon kdg2 agak pedas sket la..hahaa..tp kiwi da anggap die mcm abg kiwi..adeii terlebey lak duk hurai psl apizz nie..next raptor_machine atau kiwi pgil abg rap..abg rap mmg besh lapis...abg yg bleh kate layak la gelaran abg utk adik2 tu kt die..besh koke dlm nfon ngn die nie..ahakz!tp skang nie die ase bz jek..isk..isk..iskiskthen kiwi kenal ngn ayeloenji..ahakz!yg nie spesel sket..kiwi pgil die kak aye..umo da 20++++++...kak aye nie cmne nk cite ea..nk kate akak yg baek byk gak ngajo psl kejahatan nie...tp kak aye mmg akak yg terbaekbaek punye la since kiwi pon tadet akak..cayang kak aye!huhuuu!then bwu la kiwi kenal cik_kutip04, misz_yuyu, mama lunna, cici, beca_sakti, shah, farah masyura...sumenye bermula dr room..sbb phg 3 la kiwi kenal diorang sume nie..n most of them lg berusia dr kiwi..erkk..sesuai ke gune berusia nie??haa..lg sorang anna!anna kiwi kenal dr blog!so skang kite start berblogging lak..then bwu la kenal kwn2 blog..room gak yg wat kiwi kenal someone tu cmne...tp tu dulu skang da laen..goshh!really mish these moments..kecik ati

May 28, 2009

-=L0v3 story=-


kiwi terbace menda nie kt satu website nie..fes ingatkan funny luv story tp sebaliknya..oke namo cite panjang..enjoy!

Sepasang suami isteri berjalan di tepi sebuah tasik yang indah. Kemudian mereka berhenti di sebuah bangku yang disediakan di tepi tasik. Kemudian si isteri bertanya kepada si suami. Ini dialog mereka...

Isteri : Mengapa abang menyukai saya? mengapa abang cintakan saya?

Suami : Abang tidak boleh menerangkan sebabnya, namun begitu abang memang menyayangi dan mencintai Sayang!

Isteri : Abang tak boleh terangkan sebabnya? Bagaimana abang boleh katakan abang sayang dan cintakan saya sedangkan abang tidak boleh menerangkannya.

Suami : Betul! Abang tak tahu sebabnya tetapi abang boleh buktikan bahawa abang memang cintakan Sayang!

Isteri : Tak boleh beri bukti! Tidak! Saya hendak abang terangkan kepada saya sebabnya. Kawan-kawan saya yang lain yang mempunyai suami dan teman lelaki, semuanya tahu menerangkan mengapa mereka mencintai.Dalam bentuk puisi dan syair lagi! kenapa abang tidak boleh terangkan sebabnya??

Si suami menarik nafas panjang dan dia berkata"Baiklah! Abang mencintai Sayang sebab sayang cantik, mempunyai suara yang merdu, penyayang dan mengingati abang selalu. Abang juga sukakan senyuman manis dan setiap tapak Sayang melangkah, di situlah cinta Abang bersama Sayang!"

Si isteri tersenyum dan berpuas hati dengan penerangan suaminya tadi.Namun begitu selang beberapa hari si isteri mengalami kemalangan dan koma.Si suami amat bersedih dan menulis sepucuk surat kepada isterinya yang disayangi. Surat itu diletakkan di sebelah katil isterinya di hospital.

Surat tersebut berbunyi begini :
"Sayang! Jika disebabkan suara aku mencintai mu... sekarang bolehkah engkau bersuara? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu..Jika disebabkan kasih sayangmu dan ingatanmu terhadapku,aku mencintaimu...sekarang bolehkah engkau menunjukkannya? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu..Jika disebabkan senyuman aku mencintai mu, sekarang bolehkah engkau tersenyum? Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu..Jika disebabkan setiap langkah aku mencintai mu, sekarang bolehkah engkau melangkah?Tidak! Oleh itu aku tidak boleh mencintai mu.. Jika cinta memerlukan SEBAB seperti sekarang,maka aku tidak lagi mempunyai sebab untuk mencintai mu!!!Adakah cinta memerlukan sebab? Tidak! Aku masih mencintai mu dulu, kini, selamanya dan cinta tidak perlu ada sebab kerana kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang. Namun begitu... ia boleh dirasai dalam HATI..kadang2 cinta itu sukar diterjemahkan...ianya terlalu abstrak.terpulang pada individu untuk menilainya..yang pastinya..hanya cinta padaNya yang KEKAL ABADI.....

May 26, 2009

-=dEsPeRaTe@BeRaNi??=-


ehem..kali nie kiwi nk ckp psl perempuan..malu laoke kalu ckp psl perempuan msti terbayang lemah lembut,sopan,berbudi bahase n bla..bla..bla..tp tu zaman dulu pnye perempuan..zaman skarang perempuan ade yg lg advance dr laki..besenye utk memulekan satu relation tu lelaki yg akan mulekan dulu rite?tp skang kiwi tgk perempuan pon ade yg mulekan dulu relation tu..tp x mcm desperate ke kalu perempuan yg luahkan dulu?guiltysusah jd perempuan nie..kalu ckp kang d label sbg x taw malu..x ckp kang melepas plak..lg pon x kan perigi nk cr timba lak..d pihak lelaki pula mereka suke ke perempuan dulu yg meluahkan perasaan?so mane satu nienanes gumbira..kt sini kiwi nk tnye pendapat korang la..kalu perempuan dulu yg luahkan perasaan mereka tu d kire sbg desperate atau berani?tulun kumen oke psl post kali nie..kiwi nk taw sgt ape pendapat korang...terharu

May 24, 2009

.:syurga cinta:.


td g kontan ngn besfren aku, najwa n pkah...mcm bese la diowg jek la kwn aku kalu aku nk g jenjalan mane2..nk ajak pakwe lak pakwe tadetkuciwanye..huhuu...mcm nk pomot diri sendiri lakmalu la..misi aku satu jek..nk tgk muvie..syurga cinta..mase tgk de making die mcm besh jek..dpt tiket kul 1245 pm..ckp kt najwa smpat lg nk g mkn nie..mcm bese la g mkn kt restoran peberet aku..kalu yg rapat ngn aku msti taw kalu time mkn aku akan heading ke maneapa macam...ade yg ckp kt aku yg aku nie mkn nk kt tmpat besh2 jek..huhuu..aku mukan demand..d sebabkan mkn gune duit aku sendiri sbb tu la aku mkn stu...kalu org lanje aku blasah jek kt mane2 pon..pstu bile da dekat kul 1245 tu aku pon msok la..tgk2 da gelap kt dlm tu..maen hentam jek la duk kt mane pon g pon org x ramaigoget..syurga cinta nie mmg besh laa..aku ase kalu aku g ngn pakwe aku konpem insaf tu tp aku tadet pakwe kan so aku insaf jek la sorang2..da pesan awal2 kt najwa jgn lupe bwk tisu..time jek part cedey kemain dua2 sorok muke namo kasi nmpk air mata..wakakaka lawak!tp aku mmg suke la ayat heliza tu yg berbunyi cmnie.."cinta dan hati sye hanyelah utk mereka yg btol2 iklas mengenai diri sye..mukan utk d persendakan.."caya la sape yg create ayat tu..salute!baek punyehuhuu...mmg berbaloi la duit aku tgk cite tu..tgk cite tu pon bkn sbb aku minat awal..awal mmg shemart n stylo tp mukan taste den laa...tp die berlakon mmg besh laa..adeiiii....btw aku enjoy tgk cite tu..tp agak geram ngn kapel yg duk sederet ngn aku tu....nasib baek aku bwu pas tgk syurga cinta..kalu xblasah kang....

May 23, 2009

-=perempuan memang x guna...=-

peh..msti ramai bile bace tajuk post nie dgn menggunakan intonasi yg btol..sye pecaye msti ramai yg x stuju..tajuk mcm kureng jek kan..mcm menghina kaum perempuan lak..cmtu gak mase sye mule2 bace menda nie..sblm ade yg x puas ati, bwk bertenang n bace post nie dulu..nie kiwi amik dr sorang teman..meh renungi bersame..kalu ade silap kt mane2 arap maaf..enjoy!

1.Perempuan itu tidak guna kain yang nipis untuk membuat bajunya, sehingga terbayang kulitnya. Kerana dia tahu,bahawa pakaian seperti itu adalah pakaian yg layak dipakai oleh perempuan yg kurang akhlaknya.

2. Perempuan memang tidak guna rantai kaki yang berloceng utk dililitkan pada kakinya. Rantai ini apabila dipakai walaupun tersembunyi tetap bergemerincing dan menarik perhatian orang lain, lebih-lebih lagi lelaki JAHAT. Dia tahu sekiranya dia memakainya juga dia telah melanggar larangan Allah dalam ayat 31 surah An-Nur.

3. Perempuan memang tidak guna minyak wangi yang baunya semerbak. Wangian sebegini mempunyai kuasa penyerakanbau yang amat tinggi kerana kadar kemeruwapannya tinggi. Biasanya kekuatan bau ini menunjukkan kadar kekompleksan rantai alcohol (secarakimia) yg digunakan utk membuat pewangi itu. Perempuan yang tidak memakai wangian yang kuat ini tahu bahawa inilah yang dipesan oleh nabi.Sabda junjungan bahawa wanita yang keluar rumah dgn memakai wangian,adalah seperti pelacur. Bukan tidak boleh berwangi-wangi tetapi bersederhanalah dlm pemakaian wangian tersebut.

4. Perempuan memang tidak guna kata-kata yang keji, kerana dia tahu sesiapa sahaja yang bercakap perkarayang keji adalah mereka yang rendah akhlaknya. Lelaki atau perempuan yang bercakap menggunakan perkataan yangburuk @ jahat, adalah seperti sepohon pokok yang rosak akar tunjangnya. Dia tahu bahawa perumpamaan perkataan yangbaik dan buruk dinyatakan dengan jelas dalam ayat 24-26 surah Ibrahim.

5. Perempuan tidak guna masa berborak untuk mengatakan hal-hal orang yang disekitarnya atau dengan kata lain mengumpat, memperkatakan keaiban saudaranya. Dia tahu bahawa sekiranya orang yang suka mengumpat baik lelaki atau perempuan dia seolah-olah memakan daging saudaranya sendiri. Apakah sanggup kita memakan daging saudara sendiri? Persoalan ini ditanyakan kepada kita dalam firmanNya ayat 12.surah al-Hujurat.

6. Perempuan memang tidak guna tudung tiga segi, apabila memakainya diselempangkannya sehingga nyata bentuk perbukitan pada badannya(tudung siput babi). Sememangnya ia menjadi tatapan mata lelaki yang jahat yang terkena panahan syaitan. Dia tahu apabila bertudung, dia mesti melabuhkan tudungnya sehingga menutup alur lehernya dan tidak menampakkan bentuk di bahagian dadanya. Pesan Rasul seperti yang disuruh oleh Allah tersebut dalam ayat 59 al-Ahzab.Begitu juga seorang lelaki yangbergelar suami mesti memberi peringatan untuk isteri dan anak-anaknya.

7. Perempuan memang tidak guna lenggok bahasa yang boleh menggoda seorang lelaki. Jika bercakap dengan lelaki yang bukan mahramnya, bercakaplah dengan tegas. Jangan biarkan suara lentukku untuk menarik perhatian lelaki yang sakit dalam hatinya.Sememangnya suara perempuan bukanlah aurat, jika aurat maka Allah tidak akan menjadikan perempuan boleh berkata-kata. Bertegaslah dalam percakapan, jangan gunakan suaramu untuk menarik perhatian lelaki sehingga menjadi fitnah buatmu. Bahaya suara wanita yang bercakap dengan gaya membujuk yang boleh mencairkan keegoan lelaki (yg bukan mahramnya) dicatat dalam ayat 32 surah al-Ahzab. Makna ayatnya lebih kurang begini"Maka janganlah kamu tunduk dlm berbicara sehingga berkeinginanlah orang yang ada penyakit dlm hatinya dan ucapkanlah perkataan yang baik"'Tunduk' di sini ditafsirkan sbg berbicara dgn sikap yang boleh menimbulkan keberanian orang untuk bertindak jahat kpd mereka. "Penyakit dlm hati" adalah keinginan seorang lelaki utk melakukan perbuatan sumbang dgnnya seperti berzina. Mengapa?Lelaki sangat mudah tertarik kpd seorang wanita melalui suaranya.

8. Perempuan memang tidak guna alat make-up untuk menonjolkan kejelitaannya melainkan di hadapan suaminya sahaja. Adab bersolek(tabarruj) ini amat ditekankan kepada wanita muslim (muslimah) kerana semestinya kecantikannya adalah hak ekslusif yang mesti persembahkan kepada suaminya. Jika ingin keluar bekerja, dia memakai make-up secara bersederhana sahaja sehingga tidak jelas kelihatan pada wajahnya dia bersolek. Jangan bersolek sehingga cantiknya anda sehingga kadang2 wajah anda menjadi seperti hantu. Hendakbergincu? Jika bergincu, pakailah yg tidak menyerlah warnanya atau mengapa tidak pakai lipstick sahaja?

9. Perempuan tidak guna kain tudung yang jarang-jarang seperti jarangnya jala yang digunakan untuk memukat haiwan akuatik. Kerana apabila memakai tudung seperti ini, akan nampak juga bahagian yang sepatutnya ditutup daripada pandangan orang lain. Rambut adalah mahkota, tetapi jangan biarkan mahkota itu tidak 'berharga' dengan menayangkannya tanpa sebarang perlindungan. Jika mahkota berharga disimpan dengan rapi di dlam sangkar,dan ditambah pula pengawal untuk menjaga keselamatannya, maka demikian juga dengan rambut wanita. Sangkar itu adalah kain litup yang sempurna dan pengawalnya pula adalah ilmu yang diamalkan oleh anda untk memakainya dengan cara yang terbaik...

~bile salji berguguran...

video

ermmm....lame da x tgk cite nie...skali skale ulang kenangan lalu besh gak nie..bg sye nie drama paling tacing penah sye tgk..adeiii x abess ngn tacing laa...pape pon hero nie (ex-asben daku) sentiase jd pujaan..ceewaah!saje jek ngepost kt sini...

May 21, 2009

akhirnye...


huhuuhuu....akhirnye dpt gak aku memiliki 2 2 novel nie..da lame aku cariahha..dari jb smpai ke kuantan aku cr x jumpe2 gak..isk..isk..x dpt bayangkan btape seksanye aku nk mencari novel nie tambah2 lg yg kaber daun wrne ijau tukuciwanye..jumpe pon tnpe d sangke2..time tgh belek novel kt satu kdai buku nie..(x perlu la aku sebut name kedai tu..kang pomot lakhehehe)ase mcm ade cahaye jek menyinar kt buku tu..aahh heaven!alhamdulillah...pasnie aku akan teruskan misi aku cari novel yg lagi tacingyeay..biar bengkak mata..wakakakakaaaagelak sakan

May 16, 2009

---s3L4m4t 4r! guru 4p!zz---

tanggal 16 mei..msti sume yg bergelar pelajar taw ari nie ari ape kan...yup!ari nie ari guru..kiwi pon hampir2 terlupe daa...hahaaahikhik...mukan ape..kiwi kan kt kolej skang...tadet lak ari pensyarah..ptotnye kena wat ari pendidik laa...kalu ari guru tu mcm utk budak skulah jek...oke entry kali nie spesel kiwi tujukan utk kwn kiwi iaitu apizz...pd apizz slamat ari gurupis...ngajo baek2..huhuuu...arap2 buah ati apizz x marah la kiwi post entry nie utk apizz...gelak sakanmase mule2 kenal c apizz nie x taw lak die nie cikgu...mukan nk bitaw pon apizz nie....tp pd kiwi apizz nie mmg kwn yg baek laa...kalu apizz bace nie harap maklum...mukan nk bodek apizz nie ek..wakkakaaaaa.....n x lupe gak pd bekas cikgu2 kiwi...tenks byk2 sbb da ngajo kiwi slame nie...tenks gak sbb sabar nk ngajo kiwi niesury...maklum la kiwi nie tiap kali blaja mata tu asek nk pejam jek...tp tnpe korang sape la kiwi...da x taw nk ckp ape nie...SELAMAT ARI GURU pd sume guru yg ade kt Malaysia nie...comel

May 15, 2009

soRry...


sesegar..hijau daunan..
begitulah kita di ibaratkan..
tiada siapa yg bisa memisahkan kita..
antara kita semua..

seerat simpulan..yg tidak terbuka..
seteguh langit tinggi menongkah dunia..
kita mengharung badai...
atas nama..kasih insan bersaudara...

buang yg keruh..ambil yg jernih...
dendam dan hasad dengki..mestilah d jauhi..
marilah kita contohi Rasulullah..
dan para sahabat..d dalam bersahabat..
ukhuwah dan mahabah...kita jalinkan..
bina keharmonian...
dis song entitled "akrab persahabatan" by in-teamtermenung..kiwi tujukan lagu nie pd someone bergelar sahabat..pd mr.A maafkan kiwi sbb da rosakkan kepercayaan die kt kiwisury...kiwi btol2 nyesal skang n kiwi namo ilang die sbg sahabatadess...hope die sudi maafkan kiwi...iskisk

May 8, 2009

---4w4rd d4r! k4w4n kpd k4w4n---


huhuhuuuu...santek kan award kat atas nie...plus ade girl ikat rmbut ala2 kiwi mase kecik dulu..tp skang x wat da la gitu nnti ilang encem i..wakakaaaa...oke award kali nie di beri oleh misz farah..heheheee..tenks ek for dis award..cute sgt!kalu nk tunggu kiwi bile la bleh kasi award kt org..asek org jek bg..nnti kiwi upah org la design award utk uols oke!once again tenks farah!

May 6, 2009

---yey yey dpt award!yeehaaaaa!---

dlm kesaketan ati kiwi nie x sangke lak bleh dpt award...x sia2 g jenjalan kt blog org laen td pas da bebel kt blog sendiri...bwu jadik polower da dpt award...huhuhuuu..besh2!yeehaaaaa!kan besh tiap kali jenjalan dpt award terus..wakakakaaaa...oke award kali nie dtg dr pakcik dot pas kiwi g ronda2 kt blog die td..time kasih ek pak cik..kalu ade award lg nnti bleh bg lg..zaasss!


--sungguh aku x sangka---

geramnyeaku saket ati!x sangke aku kena TIPU....dunia skarang nie mmg x leh caye la walaupon ngn kwn sendiri...x sangke sgt2...slame nie aku caye kt die 100%..ape yg die cite or ckp..hatta luahan hati die pon aku dgr...tp nape nie yg aku timekuciwanye...salah aku ke sbb terlalu pcaye kt die?mybe silap aku gak sbb mase kenal mule2 ngn die pon aku da mmg pcaye gilak2 kt die..die nmpk baek, jujur n iklas nk kwn ngn aku...kena lak perangai aku kalu org tu da baek ngn aku mmg aku akan caye jek ape yg die cite kt akutermenung..sengal!slame kenal die mmg da mcm2 die cite kt aku..tp smlm sumenye aku da taw..hasilnye mmg la amat menyakitkan ati aku..aku x phm nape die x berterus terang jek ngn aku..mmg la aku marah kalu dpt taw hal yg sebenarnye tp x pe la at least die jujuriskisk..nie aku dpt taw hal die dr org laen..still die ttp nk surukkan dr aku..hello!kate aku nie bestfren..campak ke laut jek la bestfren kalu mcm nie..kire untung aku x serang die..mybe die x taw yg aku da taw pasal die..aku nk tggu smpai die cite hal yg sebenarnye kt aku...tp aku ase smpai bile2 pon die x kan cite..x pe la yg penting slame nie aku iklas kwn ngn dietermenung..depends pd die la nk iklas ke x..bile da jadi cmnie aku x taw la bile mase aku nk caye ke x kt someone tu...bukan niat aku nk burukkan sape2 kt blog nie..juz nk luahkan ape yg aku ase jek..hurmm....kecik ati

May 3, 2009

---c!t3 s4k!t 4t!3y---


hahahaaaa..ni kiwi curik amik dr sorang kawan...hahaaaa..gelak sakanbile bace mmg agak sentap dan agak menyayat ati la bg kaum hawa nie...cite manyak x gune..bace la sendiri..enjoy!tarakucaca
iskisk
Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap:: Woow, ciri-ciri isteri idaman...
Kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: Eh tak reti komunikasi betul...
Kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: Musti ada krisis dalaman nih. kesian.
Kalau perempuan tak lawa berbuat jahat Lelaki akan cakap:
Dah la tak lawa, perangai pulak huduh...
Kalau perempuan lawa menolong Lelaki yang diganggu Lelaki akan cakap: Heroin sejati...!
Kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu Lelaki akan kata: Taktik nak ngorat le tu....
kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem Lelaki akan kata:untung betul mamat tu..
Kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem Lelaki akan kata: Kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!
Kalau perempuan lawa ditinggal kekasih Lelaki akan kata: Buta kayu betul Mamat tu....
Kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih Lelaki akan kata: Patut pun kena reject...
Kalau perempuan lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: Perasaannya halus...penuh kasih sayang
Kalau perempuan tak lawa penyayang binatang Lelaki akan cakap: Sesama keluarga memang harus sayang-menyayangi.. ..
Kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: Ntah dato' mana bela nih....
Kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: Musti anak orang kaya nih.....
Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: Pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar Lelaki akan kata: Sedar pun diri...
Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki Lelaki akan cakap: Caring sungguh....
Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki Lelaki akan cakap: Nak tunjuk caring le tu....
Kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: Dont worry I will make you happy forever
Kalau perempuan tak lawa bersedih hati Lelaki akan kata: Sikit-sikit nak nangis!! mengada-ngada. ..
Kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata: Dah la lawa, pandai masak pulak tu...
Kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: Ntah sedap ke tak..
Kalau perempuan lawa main-main miss call
Lelaki akan kata: Takpe...
Kalau perempuan tak lawa main-main miss call Lelaki akan cakap: Ko ni takde keja lain ke... Sibuk ni tau..
Kalau perempuan lawa hantar-hantar email
Lelaki akan kata: Sukenya....
Kalau perempuan tak lawa hantar-hantar email
Lelaki akan cakap: Balik-balik email dia. Boringnya..
begitulah fitrahnye..yg santek d puji yg buruk di keji..sekian...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...