July 30, 2009

waa..masinnye mulut kau!!!

"waa..masinnye mulut ko..ko ckp en. X lalu mmg die lalu btol laa..."

"btol lg la ckp ko..td bwu jek miss Y lalu..nape masin sgt mulut ko ari nie?"

"ha kan masin mulut mak nie..mak ckp jgn maen tu jgn maen la.."

huh!korang pon msti penah dgr org ckp cmnie kt korang kanhttp://emo.huhiho.com..x pon mulut korang sndiri yg ckp cmtu..pelik laa...kdg2 ase mcm megik plak bile menda yg kite ckp tu btol2 terjadi..pelik3 tp da mmg tersurat menda yg kite ckp tu akan terjadi x kan nk pertikaikan plak..aku sndiri pon kdg2 mcm tergamam (?)http://emo.huhiho.com bile ape yg aku ckp tu jd kenyataan..hahaa..bile menda besh yg jd mmg sonot la bile terjadinye kemasinan mulut...dpt jmpe buah ati ke sebagai contoh..tp bile jd menda yg x elok atau yg bley membawa kemudaratan pd diri sendiri msti akan ckp lak "ala nape la masin sgt mulut ko/aku ari nie..."..haa nie antara pengalaman2 kemasinan mulut aku laa..huhuu..aku pon x taw la mulut aku masin ke x..sbb aku x suke mkn menda masin2 nie..suke mkn menda yg swit2 n masam2 swit jek..bile org ckp "waa..masinnye mulut ko.."http://emo.huhiho.com aku pon pk penah ase ke mulut aku nie smpai ckp mulut aku masin..x kan nk soh diorang kiss mulut aku kot..da msok part 18sx tu..laen la kalu aku da kawen bley gak soh kiss nk taw masin ke x..opss abaikan statement tersebut..huh nasib baek x melucas kt blog sndiri..tp org slalu ckp mulut mak tu masin..hehehee..konpem la kalu mak x kasi wat tu jgn la ngengade nk wat..ade la balasan2 yg jarang skali balasan yg baek yg akan kite terima..sbb tu la tanggang bley jd batu..

9 horlicks ais:

Ivy Metaga said...[Reply to comment]

oh masin yer, kalo cam tu apa kata kiwi cakap...

"jap lagi ada budak comel lalu"

aaa..mst ada nt budak comel lalu dpn kiwi hihi....

aah kan, kenapa kita mesti cakap moga masin mulut engkau kat seseorang tu, bila org tu cakap sesuatau perkara yg kita inginkan terjadi kan kan

dotblogspotdotkom said...[Reply to comment]

sbb tu org tua2 ramai kene darah tinggi...sebab mulut masin... byk makan garam...huhuhuh

ღ mrS.Zombeeღ said...[Reply to comment]

agk2nye kiwi ni mulut masin gak ek?so jgn la ckp nk mkn sy ngn petai kang jdik btul kang spe susa???hahahaha

-- [ 4nkEl r4p ] -- said...[Reply to comment]

sebenarnya bukan mulut dak kicik ni masin tapi taik idung dak tecik ni yg masin :-"

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

ntah la ivy..kiwi pon x taw..nnti kiwi akan ucapkan dat words bile kiwi jmpe ivy oke:)

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

pakcik mcm taw2 jek=))

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

pe la salahnye..petai itu kan cedap..nyum3..

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

uikss taw jek ankel ea..penah ase ke

Lurvey I J A said...[Reply to comment]

masin mulut tue berkat..hehehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...