May 3, 2009

---c!t3 s4k!t 4t!3y---


hahahaaaa..ni kiwi curik amik dr sorang kawan...hahaaaa..gelak sakanbile bace mmg agak sentap dan agak menyayat ati la bg kaum hawa nie...cite manyak x gune..bace la sendiri..enjoy!tarakucaca
iskisk
Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap:: Woow, ciri-ciri isteri idaman...
Kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: Eh tak reti komunikasi betul...
Kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: Musti ada krisis dalaman nih. kesian.
Kalau perempuan tak lawa berbuat jahat Lelaki akan cakap:
Dah la tak lawa, perangai pulak huduh...
Kalau perempuan lawa menolong Lelaki yang diganggu Lelaki akan cakap: Heroin sejati...!
Kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu Lelaki akan kata: Taktik nak ngorat le tu....
kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem Lelaki akan kata:untung betul mamat tu..
Kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem Lelaki akan kata: Kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!
Kalau perempuan lawa ditinggal kekasih Lelaki akan kata: Buta kayu betul Mamat tu....
Kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih Lelaki akan kata: Patut pun kena reject...
Kalau perempuan lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: Perasaannya halus...penuh kasih sayang
Kalau perempuan tak lawa penyayang binatang Lelaki akan cakap: Sesama keluarga memang harus sayang-menyayangi.. ..
Kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: Ntah dato' mana bela nih....
Kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: Musti anak orang kaya nih.....
Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: Pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar Lelaki akan kata: Sedar pun diri...
Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki Lelaki akan cakap: Caring sungguh....
Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki Lelaki akan cakap: Nak tunjuk caring le tu....
Kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: Dont worry I will make you happy forever
Kalau perempuan tak lawa bersedih hati Lelaki akan kata: Sikit-sikit nak nangis!! mengada-ngada. ..
Kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata: Dah la lawa, pandai masak pulak tu...
Kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: Ntah sedap ke tak..
Kalau perempuan lawa main-main miss call
Lelaki akan kata: Takpe...
Kalau perempuan tak lawa main-main miss call Lelaki akan cakap: Ko ni takde keja lain ke... Sibuk ni tau..
Kalau perempuan lawa hantar-hantar email
Lelaki akan kata: Sukenya....
Kalau perempuan tak lawa hantar-hantar email
Lelaki akan cakap: Balik-balik email dia. Boringnya..
begitulah fitrahnye..yg santek d puji yg buruk di keji..sekian...

5 horlicks ais:

-3-1-j-4- said...[Reply to comment]

ahaha... biase la tu.. kalau pompuan lawa dipuji2.. jahat xnmpak.. kalau huduh mcm koi ni.. abeh la.. wat baik gane pun.. nmpak setan gak.. hihi

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

taw x pe mija..same la ngn koi nie..org nmpk jahat koi jek..wakakakakaaa=))
koi tabur kebaikan pon org x nmpk

[A][S][s][1] said...[Reply to comment]

lek r kiwi
kebaikan bukan untuk org tingok
keburukan kite dieorg nmpk tu maknenye kite ni masih di beri peluang untuk memperbaikinye
wahahaha


mcm besh jek assi ckp :-"

mizz rarora said...[Reply to comment]

den tak taw la den nie kategori yg mane.. den nie pun x de la benasib baik sgt.. idup tengah huru hara.. urm..kadang2 rase mcm putus ase dah.. ilang sumenye..

kiwi said...[Reply to comment]

wat assi: adeii assi da mcm pakar motivasi..da bleh joint dato fazilah kamsah nie..

wat fara: koi nie kategori pmpuan yg tengah2..so idop pon kdg2 huru hara kdg2 oke jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...