May 26, 2009

-=dEsPeRaTe@BeRaNi??=-


ehem..kali nie kiwi nk ckp psl perempuan..malu laoke kalu ckp psl perempuan msti terbayang lemah lembut,sopan,berbudi bahase n bla..bla..bla..tp tu zaman dulu pnye perempuan..zaman skarang perempuan ade yg lg advance dr laki..besenye utk memulekan satu relation tu lelaki yg akan mulekan dulu rite?tp skang kiwi tgk perempuan pon ade yg mulekan dulu relation tu..tp x mcm desperate ke kalu perempuan yg luahkan dulu?guiltysusah jd perempuan nie..kalu ckp kang d label sbg x taw malu..x ckp kang melepas plak..lg pon x kan perigi nk cr timba lak..d pihak lelaki pula mereka suke ke perempuan dulu yg meluahkan perasaan?so mane satu nienanes gumbira..kt sini kiwi nk tnye pendapat korang la..kalu perempuan dulu yg luahkan perasaan mereka tu d kire sbg desperate atau berani?tulun kumen oke psl post kali nie..kiwi nk taw sgt ape pendapat korang...terharu

14 horlicks ais:

pauhputik said...[Reply to comment]

bagi matju ok je klu pompuan luahkan dulu skunk... istilah perigi cari timba tu x perlu sangat dipikirkan.... klu saje2 nak menggatal bleh la guna, tp klu dah suka tu go on je la... pe susah, ckp saya suka awak, semudah abc kan..... klu x ckp nanti menyesal, merana hidup.....

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

tu pendapat kamu matju..tp kalu bg laki laen x ke mcm terdesak jek kalu perempuan yg mule dulu??adeiii penin kiwi laa..masalah dalaman btol..

___la1la___ said...[Reply to comment]

tak salah pun nk mulakan dulu, tak semestinya desperate.. but make sure x tlalu awal spy x nmpk 'tlalu desperado' kang die cakap 'x sabar2 minah neh'

na pun tengah usya2 some one neh...

dotblogspotdotkom said...[Reply to comment]

ok apa?....kita pun dah maju...tp mulakan dengan cara yang betul la.... jgn buat x senonoh plak...

kalau niat baik tu...insya ALLAH...

[A][S][s][1] said...[Reply to comment]

tak de istilah perigi carik timba dah skrg ni
janji ngn ober2 suday
berani bertempat seyh
kalu skrg kiwi luah dulu
akk ckp kiwi berani


*cayuk cayuk

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

tp kalu da suke ape salahnye ckp awal..tp malu tu la masalahnye:((
ushar spe na;))

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

pak cik bleh terangkan x cara yg btol tu cmne??kiwi nk nuntut ngn pkcik la cmnie..

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

adeiii..penin la gini assi..uikss ape pelik lak bile assi basekan diri akk..huhuuu...

Ivy Metaga said...[Reply to comment]

ooooo...itu berani hahaha..

nanti kan kiwi kalo tak luahkan melepas aaaa...hihi..

psstt..kalo kiwi minat kat seseorang tu, aaaa..kiwi cakap je, kalo org tu tak nak, tak pe..usaha lagi

"usaha tangga kejayaan" hehehe..

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

ala ivy, im not cofident enough la to tell him..takot kena rijek malu muke nie:((
namo la d labesl perigi cr timba:((

-- [r][4][p][t][o][R] -- said...[Reply to comment]

nak abg bg cadangan ker adik kiwi :-"

.:kiwi-buLan:. said...[Reply to comment]

nk bg tu bg jek la abg..sbb tu kiwi post menda nie:-"

Syahirah_eyra said...[Reply to comment]

dh ok ke dgn topik ni..??
klau bgi aku...mmg xleh gne dh istilah perigi cari timba ni..ko ske just go on.. bkn desperate tp berani..
btw spe yg ko usha2 tu..hehe
4 ur info..aku pn pnh ske kt org, mgkin cre aku expressd kn len..tpi alhmdllh i got postive feedback..
secreto taw jgn gtau org..haha...

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@Syahirah_eyra Haha takde sape2 la. ni cerita 2009 punye. dah basi pun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...