April 18, 2009

---k3k4s!h t4k d! 4ngg4p---


aku mentari..tapi tak menghangatkanmu..
aku pelangi..tak memberi warna di hidupmu...
aku sang bulan..tak menerangi malammu...
akulah bintang..yang hilang di telan kegelapan...
selalu itu yang kau ucapkan padaku...
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencuba mengalah menahan setiap amarah
aku sang bulan...tak menerangi malammu
akulah bintang..yang hilang di telan kegelapan...
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencuba mengalah menahan setiap amarah
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencuba bersabar kuyakin kau kan berubah....
suke sgt kt lirik lagu nieahhasakitnye la kalu jadi cmnie..kalu jadi kt kiwi tak taw la nk ckp...kite syg kt die tp die lak anggap mcm kite nie tak wujudtermenungsbb tu kiwi takot nk kapel nie so kiwi putuskan kiwi anti kapel jek la senang cite...wakakaagelak sakanlantak la owg nk kate ape pon but dis is mehehehebut sometimes there are more than what meet de eyestermenungsekian...

6 horlicks ais:

-- [r][4][p][t][o][R] -- said...[Reply to comment]

anti sangat la kapel tu..
padahal pantang nampak laki hense, trus cair

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

spe tak suke tgk laki ensem..
juz anti kapel mukan anti lelaki..
nak2 lagi laki encem..
wakakakaa=))

-- [r][4][p][t][o][R] -- said...[Reply to comment]

sib baek abg dop encem kalau tak mesti dik kiwi sa ngorat abg :))

[A][S][s][1] said...[Reply to comment]

dop suke la kiwi jd anti kapel.
mase ni la nk merasa pahit manis bercinta..hahaha
nnt kala dah tawen tak leh nk marah2 suami dah,,level bf kte leh marah suke hati kite.hahahaha

-.(^.^)k4w4nku dun14ku(^.^).- said...[Reply to comment]

namo anti kapel la cyg.. x baik lorh.. kak assi dah lupe farah ke?

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

utk abg rap: wakkkkaaaaa=))sape kate abg rap tak encem=))bak kate p ramlee encem tiada manis ade=))

utk assi: adeii assi..namo la kapel2 nie=))assi mcm tak phm lak masalh kiwi nie=))

utk cyg fara: owg nk tapel ngn cyg bwu owg tak anti kapel=))wakakakakaaa=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...