April 19, 2009

---s0p!ng ohh s0p!ng---



seawal 8:15 pagi kiwi telah bangun utk meneruskan niat suci murni utk bersoping smpai lebam ngn kwn kiwi iaitu najwagogetnk taw sape die bleh pegi ke blog die ek...http://strawberryberryl.blogspot.com/...tulun pomot nie..hehehearound kul 9 lebey sket kiwi nmpk kelibat bus..maka berkata la kiwi pade najwa.."ha tu bus..tahan laa..." maka najwa dengan konpidennye tahan la bus tu..skali bus tu tak benti..mengom btol la bus niegeramnyedi sebabkan muke kiwi nie telah d trained utk menjadi tebal wat jek la tak taw kt owg yg duk d pondok bus tu..tak lame kemudian smpai la bus tu...dalam bus tu mase borak2 ngn najwa tgh ckp pasal dato Najib yg telah di lantik sbg perdana menteri yg ke-6..kiwi ckp la kt najwa "aku ingat nnti nk anta resume jadi agung jekapa macambalerrr..sabo jek la nk gelak besar dlm bus tu..nnti ilang encem lak..da smpai tu fes destination is terminal makmur nk beli tiket utk balik jb ahad nie..pastu g ecm lak..pusing2 nk cari kasut kununnye tapi tak jumpe..yg lebih menghampekan kasut polka dot yg kiwi nk kt al-ikhsan tu da tadetwatbalerr punye sedey tak hengat penat simpan duit smate-mate nk kasut tu tp da tadet rezekikuciwanyepstu lak da jumpe kasut yg berkenan tp same lak ngn kwn sekelas..tak besh la pakai kasut same..da tgh ari ase lapar g melantak kt rasamas..kiwi nmpk pemandangan menarik kt situ..ade sorang pmpn yg duk blakang kiwi nie baju die transparent gilaknamo tgknmpk ape yg tak spatutnye budak bwh umo mcm kiwi nie tgk..huhuuu..

ntah da bape ramai owg pasan agaknye...baek tak yah pakai tudung kalu pakai baju gitu..pas mkn g megamall lak..penat wei jalan kaki..mcm nk tercabut skru kaki aku niejugingda lembik dah..tp teruskan jua demi niat suci nie..smpai mega nmpk rosyam nor..die tuding jari kt kiwi ngn najwa lak tu..kitorang pe lagi msok la dlm mega tu..tgk2 mcm ade audition utk cite pilih kasih..cite baru kot..nampak erma fatima as de judges..lagi sorang tak kenal laa...pstu g ushar kasut tak jumpe gak..baju pon tadet yg santek2..kite g kp la plak najwa..smpai sane najwa awal2 da sound.."aku da cop baju aku ek..ko jgn amik" eleh kerek semacam lak budak nie..blasah kang baru tawblasah kangkiwi nmpk satu baju nie..agak lawa gak la..msok fitting room..yesss muat!gogetnajwa lak tak jadi beli sbb tak muat..wakkaakakakakaagelak sakanpadan muke ko...balasan la tu...last2 skali kiwi sorang jek yg belinye..pas da tak taw nk watpe tu kitowang pon decide nk balik la sbb da musanguiltyda la tak jumpe sape2 pon..nk msg owg tu ajak jumpe die tadet lak..yg lagi sowang anta msg pon tak blsguilty"kite balik la najwa" smpai kt benteng terus naek bus..nasib cepat kalu tak basah la kena ujanpeberbegitu la kisah soping pade ari nie..tak smpai lebam pon sopingnye..sedey..takpe pasni kite g soping kt jusco tebrau lak..yeehaaaaatarakucacasekian...

4 horlicks ais:

[A][S][s][1] said...[Reply to comment]

kelakar la kiwi ni

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

adeiii=))
klakar nape lak assi=))

-.(^.^)k4w4nku dun14ku(^.^).- said...[Reply to comment]

adeeeiii kiwi.. aok beli bju jek ke..? abis gambar beg bnyak2 kat ats tu gambar hiasan jek la ekh? wakakaka.. adesss nape aok x nak ajak koi sekali.. gerenti penuh tgn aok bawak beg2 soping koi.. aok dah jnjikan nak lanje koi soping ari tu.. wakakaka

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

adeii..tu gmbrh hiasan jek la:-j
nk ajak cmne kan aok demam...tadet kasut ngn baju lawa laaa..frust btol koi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...