April 4, 2009

------sp3c14L f0r my b3L0v3d pr3n------


oke utk entry kali nie kiwi tujukan spesel wat kwn yg paling nakal ngn kiwi iaitu fafa atau farayeaybaru jek bape bulan kite bersahabat d dunia ym nie tapi trase dekat skali ngn fara..da macam2 kite lalui bersame..time kasih d ucapkan pada lagu romance kuingin kamu kerana lagu ini yg merapatkan kite dan terus kite bercinta ek cayang..wakakakaaagelak sakanbaru2 nie gaduh agak besar gak ngn die tapi dlm gaduh ade rindu yg bertamu d hatiguiltytime kasih d ucapkan sebab fara sabar ngn prangai kiwi yg kadang2 ntah pape tuterharutidak lupe juge pade abg rap yg byk membantu dlm menjalankan misi2 kiwi yg asek tak berjaye jek smalamPhotobucketkiwi ucapkan smoge berbahagie slalu la hendaknye ngn tunang kak yunie tercayangPhotobucketdan pade kawan2 kiwi yg laen cici, spansul span, shah, ca tomey yang cun, prim, pkah, mama lunna, yuyu, apizz, assi dan laen2 laginanes gumbiraharap dapat detim ketemu dengan kamu sume nnti...

12 horlicks ais:

-.(^.^)k4w4nku dun14ku(^.^).- said...[Reply to comment]

sub3.. terharu gilerr nie.. kiwi cyg kamu cgt2.. dah nak dekat 7 bulan kite kwn.. mekasih pade kumpulan romance kerana telah menyanyikan lagu ku ingin kamu.. huwawawa.. syg kamu.. muaaahhhhz!

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

mmg kena la tajuk lagu tu ngn kite ek cyg:((
ku INGIN kamu...
lagi 2 bln bleh la bsalin ek=))
cyg kamu juge:">

ayuniezs said...[Reply to comment]

tq for u wish lalink...alwayz pray for ur hapiness lalink...jgn noty2

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

kak yunie pon smoge hepy slalu ngn abg rap;))
kalu abg rap noty2 bitaw kiwi biar kiwi dush2 die=))
wakakakakaaa=))

.-.-.-.NoRaSiaH.-.-.-. said...[Reply to comment]

ade gak name assi tersenarai
ye ke dop ni
*confius

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

msti la ade assi wess=))
dop caye lak die=))
nnti kiwi wat besar2 name assi oke=))

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
ApIzz v6 kid said...[Reply to comment]

kala nk bwat nme beso2 jgn lupe lupe isi nme apizz pling besoo skali...x pn wat entry khas untk apizz...muahahahahaha

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

apizz=))
aok nk besor2 nnti kiwi wat utk besdsay aok thn dpn=))
24 feb kan nnti kiwi wat utk aok ek=))

×÷·.·»BèCå_$åK†i«·.·÷×™ said...[Reply to comment]

terharunye nama ca pun ada...:(( tp nape mesti perkataan tomey tu di uat begitu rupa :((
kiwi puji dop ikhlas nie :-w

.:b0n3c4-j4L4n4n:. said...[Reply to comment]

ca kan digantikan ngn pkataan laen tu=))
lagi cedap dgr=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...