November 27, 2011

Matluthfi sebenarnya ada kembar dari Korea?

Kalo sebut pasal Matluthfi konpem la ramai kenal. Kalo tak kenai jugak tak habis xplore youtube lagi la gamaknya tu.  Aku pun ada jugak la post video luthfi kat sini.  Tapi kali ni bukan aku nak cerita pasal video dia.  Aku nak tunjuk ni kat korang.


Keh3x memang aku takde kerja duk belek muka orang.  Ada iras dalam 70 persen muka Matluthfi dengan Eunhyuk ni di mata aku.  Tak tau la kat mata orang lain macam muka sapa pulak  Buat yang tak tahu Eunhyuk members SuJu.  Untung lahh Matluthfi ada gaya macam Eunhyuk.  Ntah dia perasan ke tak agaknya muka dia ada iras sikit macam Eunhyuk sebab Luthfi ni pernah buat video pasal new album.



Ada satu lagu SuJu "Sorry Sorry" dia duk berlakon.  Hehe muka hang macam dia la, Lutfhi.  Kembar hang yang terpisah ka ni ?


Last but not least, SALAM MAAL HIJRAH !


Babai !

1 horlicks ais:

Unknown said...[Reply to comment]

hehe sikit la nak mcm tapi lutfi kurus skit muka dy..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...