December 22, 2011

Kemalangan lagi dan lagi


Nak kata baru minat tak jugak.  Nak kata tak pernah minat tak jugak.  Kutuk pun tak pernah.  Sebelum ni takde perasaan pun kat SuJu.  More to BigBang.  Tetiba lepas dengar Mr. Simple aku terkemalangan jatuh cinta secara tak berapa nak extreme kat SuJu.  Plus aku tertengok dimple yang ada pada Leeteuk.  Lagipun macam smart je tengok depa dance.  Tapi susah nak follow.  Kut tak boleh aku buat bahan eksesais aku.



Ngkooo !  Dah 30 juta lebih view Mr. Simple.  Bias aku dalam SuJu dah tentu la,

Left:  Heechul, EunHyuk, Teukkie


Suka Heechul sebab dia macam pelik.  Tengok perangai dia macam lebih kurang aku je.  EunHyuk sebab dia kelakar.  Teukkie sebab dia ada lesung pipit.


Ni lagi sorang. KyuHyun the evil maknae.

Okay tu je nak update.  Takde idea sebenarnya nak update apa. Terpaksa la aku bebel pasal K-Pop.

Pesanan khidmat masyarakat:  Hormat minat orang lain kalo anda nak orang lain hormat minat anda. ;)

1 horlicks ais:

Unknown said...[Reply to comment]

kumpulan first fatin kenal..kumpulan suju la..fatin suka tgk depa nari smart dan best sgt lagu2 depa..

bigbang baru kenal lepas tgk family outing hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...