October 16, 2011

Jum Main Game Cari Perbezaan !


Hailo people!

Jum cari perbezaan antara dua gambar ni.  Agak-agak apa perbezaan antara dua gambar.  Ni gambar pelakon Jepun.  Lari konsep sikit ye dari Korea after dah banyak entry aku merepek pasal kepop je.  Kali ni kita kita pilih j-drama pulak.  Sekali sekala ubah angin dan selera tak salah pun.

Babai !

3 horlicks ais:

fatin hanani said...[Reply to comment]

beza kat mata & mulut hehe...
rambut pun beza skit...yang belah kanan ni rmbut dy panjg kit :)

fatin hanani said...[Reply to comment]

eh2 tgk balik...mlut cm sama lak..ni org yg sama ka berbeza ni hehe
yg kiri ni nampk ansem kit hehe

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@fatin hanani Hehe org yg berbeza sebenarnya tapi muka depa nak dekat sama kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...