October 13, 2011

Tolong Ajar Aku Mengedit Sebab Aku Tak Reti

Hailo people !

Ini entry pendek je.  Sebenarnya aku ada mini projek nak kena buat.  Aku nak edit gambar untuk dijadikan cover bagi projek mini aku ni tapi aku tak reti nak edit kat mana.  Tolong jangan suggest kedai gambar sebab aku tak reti lansung nak guna okay.  Besides than picnik dengan pizap kat mana lagi boleh edit eh ?  One more thing, kenapa bila aku nak letak gambar kat blog ni dia tukar jadi kecik ?  Besar sket tak boleh ke ?  Nak drag jadi besar mana boleh kan kat blog ni.  Sesapa tau tolong ajar ye.

Pertolongan dan pandangan amat dihargai.

Kamsahamnida !

3 horlicks ais:

Wild Cherry said...[Reply to comment]

gune photoscape r am... ecah slalu edit cover cerpen kt situ...

Unknown said...[Reply to comment]

try la am cari kedai gambar...
fatin nak gtau kedai apa pun x berapa tahu sgt..or try mintak tlg org2 yang pandai mengdt :D

Unknown said...[Reply to comment]

photobucket blh juga...photoscape,,photoshop hehehe

emm pasal gambar 2 fatin kurang faham...yg pasal kedai 2..try la tnya p kedai2 gambar...walaupun xmau..try ja mntk tlg..kowt depa tau :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...