July 14, 2011

AnwarHadi Memang Layak Menang

Semasa post ini tersiar, aku berada di bandar Kuantan untuk membeli tiket bus ke JB. In other words, ini entry auto-publish.  Sebelum-sebelum ni pun sama jugak.  Aku tak pernah post terus.  Okay abaikan.  Ini entry simple sahaja.  Dua hari sebelum ni, telah berlansung Digi WWWOW Awards.  Aku sebenarnya tak minat sangat acara-acara kasi awards ni tapi sebab ANWARHADI tercalon, itu yang gedik gila-gila jadi.  Gila dahsyat dia menang 3 awards daripada 5 yang dicalonkan.

Must Follow Personality
Video of the Year
Blogger of the Year

Memang patut menang pun.  Dia qualified untuk menang those 3 awards.  Nak-nak video of the year untuk video Ewwww dia tu.  Baru lagi dia jadi vlogger tapi dah dapat bahan 3 awards terus.  He deserved it.  This happens when kita buat kerja ikhlas.  Walaupun aku tak kenal dia personally, aku memang totally proud gila kut dengan dia.  Haha nak-nak pulak dia student TESOL.  Memang overdose la aku.  He's sure a must follow personality.  Siapa yang tak pernah tengok video dia boleh la ushar kat youtube.  Kalau rasa video dia hampeh, you better go check kat hospital.  Your otak must got something wrong somewhere.

Reach for the sky with your feet firmly on the ground - <---aku jumpa kat twitter dia :)

I'm proud to be AnwarHadi's fans selain daripada HLOVATE. *AnwarHadi pun minat HLOVATE okay

Babai !


Gambar dicilok daripada FB Kami Peminat IniAnwarHadi

3 horlicks ais:

Fatin Liyana said...[Reply to comment]

anwar hadi. macam familiar. terus sk0deng bl0g dia. cuma nak confirmkan die tulis in english kan?? ke kebetulan tu entry english yg dia buat??


otw ke y0utube nk tgk vide0 die..


*btw, k0 nk turun jb???bile?? senyap je k0 ek..huhu

Amiey White said...[Reply to comment]

alololololo

Nazrul Ashraff said...[Reply to comment]

nice kan?? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...