July 9, 2011

Kim Beom Nak Datang Malaysia!



Heya peeps !

Aku jumpa sorang lagi vlogger masa berfoya-foya di ruang maya.  Name given is Shahrin Bustani.  Umur 16 and sekarang live kat United Kingdom.  Dia from Kajang.  InsyaAllah bulan 8 ni balik Malaysia.  Tu je aku tau.  Hehe kami saling tak mengenali lagi sebab baru kenal semalam.  Err...to be frank aku kenal dia.  Dia tak kenal aku pun.  Kah318x.  Bagi aku his video is worth to see jugak.  Tapi still can't beat Matluthfi and AnwarHadi la.  Tapi sokey.  For 16 years old boy, it's cool okay to make this type of video.  Hang pa ingat senang ka nak buat video yang mungkin boleh timbul risiko untuk dikutuk oleh viewers?  Dia ni kira berani dan konfiden nak publish video kat youtube yang boleh di tengok oleh semua orang.  Sebaya dengan adik aku dia ni tapi adik aku pun duk main patung power rangers lagi.  *aku tipu




Muka Shahrin ni macam Kim Beom sikit-sikit.  Keh3x.  Tak percaya tengok video dia.  Kalau tak serupa sikit-sikit maknanya tu mata kita tak sama la kut?

Babai !

2 horlicks ais:

Che'E said...[Reply to comment]

agak serupa kot ngan kim bum...
aku suka cheek dia...
nak cubit boley???
haha...

fatin hanani said...[Reply to comment]

Haha mati2 ingt betol kimbum nak mai malaysia....siapa la gerngn budk yg am cerita ni...hehe

Fatin pun kurg faham...xknai tapi knai la juga hehe apa nihhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...