November 11, 2010

konfem dpt A punye la !

aku ingat lagi waktu tu mase di sekolah..


"ala agama tu senang jek...aku mesti target dpt A punye la..."

dan dia hanya tersenyum seperti die la perempuan melayu terakhir atas planet bumi neh. sekali pandang mcm senyum tanpa gula. bile aku  pandang dengan tenaga dalaman aku neh betapa sinisnya senyuman die pada aku...

"tapi tak gune kot dpt A kalau kau tak aplikasikan ape yg kau blaja tu dlm idop..."

pergh ! sentap wa beb ! aku terkelu. terkedu. mulut terasa nk membalas tapi rase mcm tersekat di anak tekak. sebelum neh mmg aku la rajin menjawab. tapi dalam hal yg satu neh aku mmg hands down ! kalah tanpe bertanding siot..

Islam is d way of life...tapi nape skang org susah nk praktiskan ek ?

the end

0 horlicks ais:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...