November 13, 2010

mood kembali ke sekolah !

aiseh..sedar tak sedar da 3 years aku tinggalkan zaman sekolah..pahit mcm biji kopi asli, manis sampai bley kena diabetes, masin mcm kuah overdose garam. kelat mcm hape ntah ! zaman skolah yg riang ria bagai. yang tak payah pk pape cume blaja dan blaja !

tibe2 jek aku bley kuar aura bukak cite pasal zaman skola neh..neh sebab TUNAS la karya HLOVATE  tu. very nostalgik la. uhuk. actually da lame aku beli tapi every time aku bace tu tabiat sengih sorang2 tu tetap tak bley hilang. sengih berlagu pilu tiap kali aku bace sebab lines by lines tu ingatkan pada zaman sekolah yg da tentu tak kan berulang balik. if and only if la time machine tu wujud memang aku nak jek undur zaman skola balik. watak2 mcm addin, benz, kucai, fisha, kurt and d rest of the clan tu memang bwk deep meaning pd diri aku sendiri..haila mood melankolik la plak. whatever it is majulah sukan utk sekolah ! haha ! and betol la tade ape yg bley lawan dengan zaman skola ~


may ALLAH bless

2 horlicks ais:

Frodo Baggins said...[Reply to comment]

kiwi!!!! makin gebuz ke??
hakakkakakkaa larixxxxxxxx

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

haha gebuz mcm pau da neh..
lu la da lame tak jenguk wa >__<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...