December 22, 2010

Oit tak takut mati ke?

Perempuan ouh perempuan. Kenapa la cepat sangat nak emosi? Belum tahu hal yang sebenar terus nak sound aku tanpa perisai pulak tu. Tak takut mati ke? Bukan nak cakap aku hebat ke tak. Tapi memandangkan dia terus senyap lepas aku smash dia dengan penuh cool maka aku anggap aku hebat la. Haha! Oke mari aku cerita sikit insiden yang berlaku pada hari ini yang lansung tak meragut jiwa sesiapa. Tapi mungkin menyakitkan hati perempuan dot dot tu la. Pedulik hapa aku! One girl ni text aku lebih kurang mcm ni

"kak timah? ( aku yang cakap nama aku kak timah pada dia ) ckup larh nak tipu. cakap jek la kau neh sape. nape kau msg dgn laki aku? aku neh wife dia. lantak korang larh kalau korang nk msg ke ape. aku x kesah dah! go on gurl!"

Lebih kurang macam itu la luahan emosi dia pada aku. Haish tu nasib baik aku tak tanya mana kad nikah. Nak check betul ke idak itu laki dia. Dah la cara text macam budak tadika kena pecat. Wah berangin orang sound aku tanpa sebab. Terus la aku balas

"Laki kau pun aku x kenal. Cbe la pk rasional sket. Neh la pmpn cpt btl pk yg bkn2.

Aku tunggu juga la kalau dia nak balas text aku. Tapi haremmmmmm takde lansung. Syok gak gaduh kadang2. Maka aku isytiharkan la aku sendiri sebagai juara pada pergaduhan kali pertama nie. Aku rasa ini la antara kelemahan perempuan. Cepat sangat nak sound orang. Tak bawak senjata pulak tu. Next time think before u make an action. Kan diri sendiri dah malu. Cuba la interrogate balak kau yang tak hensem lansung tu daripada terus nak sound orang. Kumbang terbang pun lagi hensem la!


Footnote : Laki kunun. Cit poodah!




0 horlicks ais:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...