December 25, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN



1. Buat entry bertajuk Segmen Jom Berkenalan

2. Done paste banner dekat entry dengan sidebar

3. Jawab 7 soalan berikut :

Apakah status anda

Haha sensitif nak jawab ni. Saya belum berduet lagi.

Ceritakan tentang diri anda

Saya simple je kot. bile lapar makan. bila mengantuk tido dan saya anti couple. Haha abaikan!

Nama ikut I/C Amani Khairunnisa binti Abu Hassan dan bekerjaya pelajar Tadika Kemas.

Umur belum lepas usia mengundi lagi. Next year baru boleh daftar.

Bilangan anak kalau boleh..err entah!

Saya tak berapa suka pink :|

Ouh saya minat tahap otomen fire raksasa sama HLOVATE

Ceritakan tentang blog anda

Blog saya ni a.k.a diari saya

Saya bukan penulis novel. Saya just spill out apa yang saya rasa.

Blog ni dah start hidup setahun lebih dan bakal jadi khazanah untuk cucu cicit kalau blogspot ni wujud sampai zaman tu la. Haha!

Apakah pandangan anda tentang dunia blog

Cepat
Mudah
Kadang-kadang bahaya
Tempat buat duit
Blog boleh saya pun boleh!

Nasihat anda untuk rakan yang baru nak buat blog

Jangan lupa update selalu
Jangan lupa buat duit
Jangan lupa member
Jangan main gila
Jangan dan jangan lupa buat blogwalking :) tapi saya suka panggil blogrempiting :)

Nytakan keunikan blog yang terdapat di blog anda

Unik? Sambil angkat kening sebelah?
Blog saya ada nuffnang :p

Blog saya ada gambar saya :)

Erm cara saya menulis yang berbeza? (Haha bajet bagus betul la kau neh =.=")

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

Selagi kepala boleh ingat
Selagi ada hayat
Selagi tangan masih ada

Impian saya dalam dunia blog ialah err..majulah blog untuk negara! Takde idea dah =(

4. Tag 4 blogger


5. Linkkan entry anda ke ruang komen


6. Tarikh last hantar kerja sekolah

3 Januari 2011. 
Huishh bagusnya kerja sekolah boleh hantar lambat. ^^

6 horlicks ais:

Cikgu Akim said...[Reply to comment]

Nice story!Semoga berjaya menggapai impian yg terbuku dihati~

jemputlah ziarah rakan2 segmen jom berkenalan dblog saya k!

salam perkenalan dri saya bakal Guru SP n Biology!

nice blog!

pss:next year kita daftar mngundi..hehehe

Cikgu Akim said...[Reply to comment]

pss:ajarlah camna nak wat link fb terapung sebelh kiri ni~

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

tq cikgu akim. bole2 ajar tp kt inbox sy la. dont misjudge sy bkn kedekut ilmu nk ajar in public =.="

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

credit to cik amiey white. beliau yg ajar sy ~

dayanadarmawi said...[Reply to comment]

heyy , slm pknaln , cn we be fwen ?? hee
come vsit my blog :)dont forget 2 follow ea ^^

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

yeah sure. yeap pasti akan melawat n folow lepas nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...