August 12, 2011

Akhirnya Sayang Jugak Encik Nuff Pada Aku

Assalamualaikum readers.

Entry petang ni dimulai dengan gelak kecik ngada-ngada dulu.  Hik3x.

Dah lama aku tak bukak nuffnang sebenarnya sebab aku kecewa takde menda menarik nak tengok.  Baru bukak tadi then menda pertama aku tengok sah-sah la duit.  Pastu aku jumpa ni.


Hehe ambikk kau sebelum ni merintih-rintih kat inche Nuff cakap dia kedekut.  Ambikk la tu nak sangat kan. Keh3x sengih melebar aku sekali dapat 3 BE.  Pes time oohhhh dapat BE.  Muka excited rasa macam nak laung 1 taman perumahan je.

Terima kasih inche Nuff.  Lain kali kasi la lagi ye :D

Sekian.

Babai !

5 horlicks ais:

Diera Tekikushika said...[Reply to comment]

waahhhh best ! tp kan ape tu :p

アヌム ちゃん said...[Reply to comment]

wah tahniah :)

ekin awang said...[Reply to comment]

weh! ko dpt bape ribu? aku nk jgk la nuffnung ni.. tp cmne?

ceriteraliyana said...[Reply to comment]

siyes!! aku tak paham mende neh

Miszyuyu said...[Reply to comment]

2la mls cek sgt.. sama je income kite tah2 miahahaha.. 3 BE 1 ME kan3
??? =)) kayooooo leh banjerr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...