August 5, 2011

Panggilan Manja Untuk Kapel

Punya tak semenggah tajuk entry aku.  Entry kali ni bukan aku nak ajar readers panggilan-panggilan manja untuk kapel.  No and no.  Gila !  Ingat aku jiwang ke ?  Aku cuma penuh dengan perasaan je.  Tapi apa yang aku jumpa ni membuatkan aku terfikir kembali.  Blog aku ni dah jadi blog jiwang ke ?


Ni mesti kes entry Panggilan Manja aku baru-baru ni.  Fuh tapi aku harap depa jumpa la apa yang depa cari kalo depa tersesat kat blog aku ni.

Sebelum ni nama anak-anak stylo...ni panggilan manja untuk kapel pulak.  Lepas ni apa ?  Panggilan untuk samseng jalanan pulak ke =.='

3 horlicks ais:

sab said...[Reply to comment]

ppeewwwiitt..am jiwang! ekekeke ;p

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@sab Haip sab ! Pukul kang :p

fatin hanani said...[Reply to comment]

hahaha mcam lawak ja...ada juga org nak pggilan mnja utk kapel ni..pelik ngat ehh..paggil nama pun dah ok la 2..manja pa hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...