August 25, 2011

Kalau Dah Tengok Tak Boleh Berhenti Woh!

Korang pernah tak tengok drama?  Apa gila aku tanya soalan macam ni.  Tanya macam orang lain takde tv je kat rumah.  Okay aku tukar biar nampak cerdik sikit pertanyaan tu.

Pernah tak korang tengok drama yang korang dah tahu bila ending dia.  Siap tahu berapa hari bulan sampai episod ke berapa.  Nampak cerdik sikit tak ?  Ke macam IQ makin jatuh?  Abaikan je la asal korang paham maksud aku.  Sambung cerita.  Tapi bila drama tu dah nak dekat habis, korang tak nak pulak drama tu habis.  Korang tak puas tengok lakonan watak utama dalam drama tu.  Kalo boleh biar depan mata korang je.  Hari-hari nak tengok sampai kalo tak dapat tengok korang mula la gelisah.  Nak-nak pulak tengok online.  Bila line boikot, korang dah mula hangin.  Abis segala sumpah seranah keluar.

Haha...itu lah aku sebenarnya.  Yang aku cakap kat atas tu semua pasal aku.  Tak kan la pasal kucing jiran sebelah rumah aku pulak kan.  Aku sebenarnya baru habis tengok drama tajuk Worlds Within atau dia ada nama timang tinggi-tinggi yang lain iaitu The World That They Live In.  Baru habis tengok malam semalam.  Bagus punya perangai.  Orang pegi terawih aku tengok drama lagha.

Dah jadi wallpaper enset buruk aku.
Pendapat aku la drama ni takde la cheesy sangat tapi sempat gak la hujan setitik dua macam tu.  Kekeke tak pernah hayat aku tengok drama takde skip-skip.  Biasa aku suka skip kalo aku rasa scene tak best.  Tapi drama ni aku tak miss satu scene pun.  Kalo miss pun seminit dua macam tu je la.  Daebak !  Kena pulak dua-dua pelakon peberettttttt.  Memang tak boleh kata apa la kan.  Cerita ni aired kat korea 2008 tapi aku baru tengok tahun ni.  Grr...mana aku hilang masa tu entah.  Kalo korang terasa nak tau macam mana cerita dia boleh klik kat SINI.  Aku malas nak cerita sebab aku rasa ni entry aku paling panjang untuk 2011 ni.

Aku dah jatuh cinta lagi buat kali ke berapa entah kat Hyun Bin pulak kali ni.  Dalam Secret Garden dia skinny sangat.  Dalam drama ni ensemmmmm weh.  Sampai boleh imagine Song Hye Kyo tu aku.  Kahkahkahkah.....Tak berkelip mata aku tengok.  Nasib baik saliva tak meleleh.

Nampaknya hardest battle akan berlaku antara T.O.P dan Hyun Bin.  Aku suka kat T.O.P lagi tapi Hyun Bin ada lesung pipit. Ni la reason aku malas nak tengok apa-apa yang berkaitan dengan Korea. =.=

Babai !

2 horlicks ais:

Miszyuyu said...[Reply to comment]

ehhh drama sdey ke ni..kakyu xtgk lg spy myeong tu xjumpe pommm..

anumuchan said...[Reply to comment]

aa geng yuyuk la ni suke layan kdrama..huuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...