August 2, 2011

Hal Citarasa Masing-Masing Yang Empunya

Assalamualaikum people !

"Hal citarasa masing-masing yang empunya..."

Hah ambik kau.  Mula-mula entry terus keluar quote entah dari sapa-sapa.  Kalo korang sorang telepath macam Professor X, terai la teka ayat sapa kat atas tu.

Ada yang suka.  Ada yang tak suka.  Ada yang anti sampai hentam-hentam teruk dalam blog depa.  Ada gak yang cuba nak tiru style depa tapi malangnya ramai yang kutuk daripada memuji.  Salah sorangnya adalah aku tapi aku cuma kutuk-kutuk manja je.  I don't call them names la.  Ye aku bercakap pasal K-Pop sekarang ni.  Yeah aku tau isu K-Pop ni dah basi.  Dah tak boleh nak hangatkan lagi.  Mula-mula dulu ramai duk type macam-macam pasal K-Pop ni.  Siap kata tak support muzik negara sendiri la.

Berbalik pada ayat kat atas tu.  Hal citarasa masing-masing yang empunya.  Jadi aku rasa tak salah kalau aku atau mereka yang lain nak minat K-Pop dan jugak terpulang pada anda untuk TAK minat.  Siap kata depa kelihatan gay lagi.  Err aku ambil dari sudut yang positif.  Gay also means happy.  Jadi mungkin mereka kata K-Pop tu happy.  Konsepnya sama je kat sini.  Aku minat Mee Maggi, hangpa suka mi cintan.  Aku tak minat muzik daripada barat, hangpa minat kat brader Mars tu.  Aku suka novel Hlovate, hangpa suka J.K Rowling.  Rasanya tak payah la kut nak cakap sapa yang minat tu tak sedar diri.  Macam AnwarHadi cakap kita gaduh 7 hari 7 malam pun menda ni tak akan setel-setel jugak.  Masing-masing ada akai, hangpa pikir la sendiri.

Sebelum aku gostan, terima sedas video daripada AnwarHadi.



Babai !

3 horlicks ais:

Fatin Liyana said...[Reply to comment]

tak perlu gaduh2 bertikam lidah kutuk sana sini..

sebenarnya kita cuma perlu HORMAT minat, pendirian, keputusan orang..kita hidup bermasyarakat..HORMAT kena ada.. =))

Unknown said...[Reply to comment]

hehe..terpulng pada masing2 sebb masing2 punya mint..xboleh nak halang pon..

anumuchan said...[Reply to comment]

Salam ramadhan dan selamat berpuasa :) Baru sempat nak wsh dekat sini^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...