August 19, 2011

Tak Terniat Nak Kutuk Tapi Dah Terlepas Nak Buat Macam Mana kan?

Assalamualaikum people.

Aku sebenarnya malas nak kutuk-kutuk orang kat blog bulan puasa ni.  Bulan tak puasa pun malas jugak nak kutuk.  Nak-nak pulak pasal retiss.  Err retis ke depa ?  Abaikan !  Tapi lepas aku jenjalan kat blog cik Epal tadi tiba-tiba aku rasa aku kena tulis pasal menda ni jugak sebab ni melibatkan menda yang aku minat.  Guess apa yang aku jumpa ?  Bukan mercun, bukan kuih semprit, bukan menternak lemak di bla...bla...bla...Haha aku suka singgah blog cik Epal sebab banyak gambar makanan yang sedap-sedap.  Okay aku dah lari tajuk.  Back to the main point.  Aku terjumpa video...haish nak type pun malas tapi kang korang tak tau pulak.  Korang kenal kan dengan grup yang nak jadi ala-ala K-pop tu.

Yaaaa k-pop !

Aku tekan butang play.  Tengok dengan khusyuk tak berapa khusyuk sangat la.  Dah tengok aku rasa nak nangis kut.  Sadis betul.  Aku tengok sampai habis sebab orang kata don't judge a book by it's cover so aku terai la tengok mana la tau kut-kut SEDAP.

Satu perkataan je.  PATHETIC.  Banyak menda lagi kena improve.  Depa baru lagi kut tapi dah debut.  BigBang pun jadi trainee dulu sebelum boleh debut.  T.O.P yang dulu gemuk pun sampai dah kurus and ensem macam sekarang untuk dia join YG Entertaiment tu.  Hehe nak jugak sebut BigBang tuuuuu.  But whatever it is, semua tu take time nak hasilkan menda yang berkualiti.  Bukan main aci siap je.  Cost of hard work, tears and blood de.  Bukan sesenang je nak debut.  Kalo tak nak kena compare dengan K-pop better cari your own identity and X factor supaya nampak unik.  Asal jangan nyanyi naked sudahhhhh.

Better form group nasyid la.  Lagu berunsur ketuhanan atau ajak ke arah kebaikan.  Lagi bagus.

Babai !

Terpaksa letak depa sebagai penyeri entry ni :)

0 horlicks ais:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...