August 17, 2011

Salah ke Jadi Yang Kedua?

Assalamualaikum wbt.

Anda pernah rasa macam diri korang tu jadi watak kedua ?


Pernah rasa susahnya nak luahkan perasaan pada seseorang ?


Pernah rasa suka pada seseorang tapi tak dapat nak luahkan?


Pernah rasa sakit bila tengok orang yang anda suka bersama dengan orang lain?


Pernah rasa pedih tak dapat bersama dengan orang yang anda suka atas dasar tugas?


Kah3x lawak luar alam.  Aku dah rasa macam jadi promoter nak jual alat kecantikan kulit kat tv je.  Sebenarnya sekarang ni aku tengah layan K-drama Spy Myeong Wol kat maaduu.  Ni bukan madu buat makan tu atau madu yang pompuan tak suka tu.  Maaduu tu sape yang kaki tengok drama korea tau la apa yang ada kat maaduu tu.  Okay selingan dah habis.

Aku tengah layan Spy Myeong Wol sekarang.  Itu sebab aku overdose macam ni.



Boleh baca sinopsis drama ni kat SINI.

Dua gambar yang aku tepek kat atas tu sesaja je letak.  Tapi aku kesian sebenarnya kat second hero cerita ni.  Dia sanggup redah hutan dalam hujan sebab risau pasal perempuan tu.  Dia tahan perasaan dia atas dasar tugas.  Wargghhh !  Aku touching !  Walaupun dia tak ensem mana tapi adoiyai.  Nak cakap pun sebak.  Haha overdose-overdose.  Drama ni tak habis lagi sebenarnya aku tengok tapi sedih la weh aku tengok hero kedua tu.  Kenapa la heroin selalu tak perasan kebaikan watak kedua yang sanggup buat apa je untuk dia?  Haish drama korea suka sangat macam ni.  BOF macam ni.  Hah drama jepun Hanakimi pun macam ni gak.  Haila meh datang Malaysia la.  Aku sedia menunggu dengan penuh kasih sayang.

Babai !

3 horlicks ais:

アヌムちゃん said...[Reply to comment]

rajinnya tgk cite ye.akaa skg layan cite jepun je.cte korea jrg tengok..tp suka gk sbnrnye.heeee

vampire and his lady said...[Reply to comment]

gatal kelas atasan. haha

Miszyuyu said...[Reply to comment]

cter sedih ke ni wie?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...