May 26, 2011

Ini Merdeka Yang Aku Cari

Assalamualaikum semua ! Mulakan hari anda dengan senyuman okay :)

Nothing much to share. Sejak jadi petani ni otak tak berapa nak function sangat. Itu la blog pun tak berupdet. Okay! Semalam 25 May 2011 merupakan tarikh keluar result bagi student UiTM. Aku pun boleh tak sedar hari ni hari keluar result. Biasa aku la dok kalut nak cek. Mungkin sebab dah sem akhir kot. Keh3x. So result pun dah dapat kiranya aku dah merdeka! Merdeka after 3 years study untuk dapatkan diploma. Sekarang tunggu nak konvo je and yea tunggu tawaran untuk degree pulak. Pointer aku macam melayakkan je aku sambung tapi tatau la. Ramai lagi yang terel kat luar sana. Pointer aku pun aci lulus fail tak mau je. Tak pernah dapat dekan semedang. Mesti hancur di tengah jalan jugak. Tapi takpe la. Asal tak gagal sudah. Sekarang fikir untuk isi masa terbuang dengan sia-sia untuk cari duit nak sambung degree. Konvo nanti pun nak pakai duit gak. Tak kan nak pakai daun kat hutan belakang rumah aku. Anyhow, I'm happy and satisfied with my result. So to other gang, kita jumpa di sana! Sanaaa!

2 horlicks ais:

Unknown said...[Reply to comment]

wah am dah abs deg ka??
bestnya..
faton ada lagi 2 sem g ..
xsbr abis..
taniah dah konvo :D

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@fatin hanani Hehe no la. Am baru habis diploma la :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...