June 22, 2011

Kelemahan Perempuan

Kat sini aku nak list kelemahan seorang perempuan di mata aku.  Pada perspektif aku.

1.  Tetap setia menunggu walaupun dia tau bakal sia-sia.

2.  Sabar walaupun berkali-kali hati terluka.  Demit.

3.  Mudah beri kepercayaan sekali orang dah bilang sayang.

4.  Tetap berharap walaupun harapan tu kosong.

Entah la.  Ni di mata aku antara empat kelemahan perempuan di mata aku.  Aku sendiri tak terkecuali terutama pada nombor 1 dengan 4.  Tak pernah terluka pun lagi.  Mintak simpang.  Tapi dah banyak kali asyik kena tipu dengan janji lelaki.  Mama aku cakap lelaki ke jantan.  Aku cakap kalau dah buat janji macam tu jantan la kut.  Tapi bukan mama kandung aku la tanya macam tu.  Kakak yang aku panggil mama tanya macam tu.

No offense untuk guys di luar sana.  Tapi dengan semua kelemahan yang aku state tu boleh buat aku jadi sorang philophobic.

Sorry.  No hard feelings.  No heart feelings.

3 horlicks ais:

Amiey White said...[Reply to comment]

ehem ehem ehem . perempuan lemah emosi tapi kuat mentalnya dear :)

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

@Amiey White I know dear perempuan memang kuat emosi. That's why lelaki suka2 hati je buat kita kadang2 macam useless

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

adess silap. kuat mental :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...