June 3, 2011

Malam Pertama yang Sangat Indah

Sebut pasal malam pertama for sure semua orang dah terbayang kahwin and that malam pertama kan.  Berdua-duaan dengan suami/isteri masing-masing.  Bermanja-manjaan, berpeluk-pelukan ber....okay cukup sampai situ. Geli siot!  Agagaga...konon la geli.  Aku pun sama dengan je gatal sebenarnya.  Sapa tak suka kahwin beb.  Sapa tak suka malam pertama.  Sapa tak suka kena goda dengan yang dah halal dengan kita.  Wohoo!  Rasa sekarang jugak aku nak kahwin walaupun tak dak calon lagi.  Ah tak pa tak mati pun.  Okay paused it right there.  Mati?  Aiyoo aku tau bab ni tak semua orang suka.  Bab kahwin dengan mati memang majoriti kahwin adalah topik best untuk dibincangkan tapi bab mati semua masuk dalam selimut.  Oit sapa tak takut mati la kan! Lepas mati mesti kita kena hadapi malam pertama jugak kan.

Eii takutnya sorang-sorang malam pertama kat kubur.  Tak ada sapa pun nak teman kita.  Malam pertama lepas kahwin ada jugak suami/isteri temankan.

Seramnya dalam kubur gelap tak dak elektrik.  Malam pertama kahwin pun gelap jugak tapi romantik.

Mangai bau tanah je.  Busuk!  Kalau dalam bilik malam pertama kahwin ni mesti bau wangi kan.  Katil pun empuk.  Ni dalam tanah keras la.  Sakit badan.

Err...takutnya nak hadapi malam pertama dalam kubur.  Tapi kenapa aku tak takut-takut gak buat dosa ek?  Tak takut buat dosa tapi takut nak hadapi malam pertama dalam kubur.  Sibuk sangat nak raikan malam pertama kahwin.  Muda-muda lagi dah berangan padahal kita kahwin atau tak pun tak pasti lagi.

Nampaknya aku kena lebih fokus tentang persiapan malam pertama aku di kubur kelak sebab lebih baik tumpukan pada yang pasti daripada yang tak pasti.


Wohoo!  Enaknya beradu atas katil pengantin!

6 horlicks ais:

ceriteraliyana said...[Reply to comment]

errkkk!!menakutkan!..tapi betol la ape yang ko tulis tu.

アヌム ちゃん said...[Reply to comment]

mlm pertama di kubur..menakutkan..rasa amalan ni belum cukup lagi..isk2..

shahjiehan said...[Reply to comment]

erk... baru je nk pk yang bukan2...pastu terkedu plak.. hmmm

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ceriteraliyana aku sendiri takut dengan apa yang aku type

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@アヌム ちゃん Hehe tak kan pernah cukup kot sebab kita manusia selalu buat silap jugak

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@shahjiehan Gimik semata :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...