June 15, 2011

Semua Benda Nak Mengembang



Aaa nampak tak komen dalam kotak merah tu?  Sniff..sniff..kembang hidung. Badan je tak mengembang.  Huhu syok kan bila hasil kerja kita dapat pujian macam ni.  Ehem...AO tu aku la.  Keh3x.  Pada cik sme_zea thankx so much for your compliments.  Terima kasih untuk pujian bagi penulis picisan macam saya.  Bila ada komen membina macam ni baru la rasa semangat nak menaip cerpen baru lagi dan lagi.  Ni cerpen love fight aku yang aku hantar kat P2U.  Walaupun hantar tak dapat duit apa pun tapi aku buat for fun.  Hobi aku memang menaip secara suka-suka.  Aku puas hati bila orang rasa seronok baca apa yang aku dah type.  Rasa berbaloi-baloi.  Plus bila dapat komen membina.  Secara tak lansung sebenarnya rasa takut jugak bila dapat komen macam ni.  Bukan setiap masa aku buat cerita yang bagus.  Kadang-kadang aku just babbling dalam cerita tu. Bukan la aku tak boleh terima komen yang negatif tapi make sure ditegur secara berhemah la.  Kalo nak kutuk you better type your own story.  Baru tau rasa sakit kepala nak cari idea tambahan pulak aku tak gifted dengan bakat menulis cerpen.  Tapi apa pun lagi sekali saya ucapkan ribuan terima kasih daun keladi belakang rumah saya untuk mereka yang sentiasa menyokong perkembangan karier saya.  Saya akan berusaha lebih gigih untuk cerpen yang masih dalam pembikinan sekarang. *ucapan bajet best.


Sekian, terima kasih.

5 horlicks ais:

Amiey White said...[Reply to comment]

waaaaaaaaaaaa taniah sayang

Miszyuyu said...[Reply to comment]

mengembang2 ni pantang tol!..hehe tahniahh ,jgn mati dek pujian..teruskan usaha !cayokkk

Unknown said...[Reply to comment]

caiyok am :)
bagus la ada org suka :D

anumuchan said...[Reply to comment]

gudlak2..heee :)

Nazrul Ashraff said...[Reply to comment]

best kan?? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...