June 4, 2011

Saya Suka Orang Mati

Everytime aku baca novel cinta ni, perasaan aku tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata.  Contoh lepas baca Bicara Hati aku rasa nak menjerit.  Tapi jerit yang tak lepas keluar.  Aku tak puas hati sebab cerita tu happy ending.  Hlovate tu tolak tepi sebab cerita dia bukan core cinta sesama manusia.  Tu pun aku nak jerit jugak tapi jerit puas hati.  Sebenarnya aku menyampah cerita cinta yang happy ending ni.  Grrr...bukan la aku ni suka sad ending, tragis ending ke hape tapi kadang-kadang bila aku baca novel then lastly hero/heroin mati ni aku rasa feel lebih.  Baru rasa macam wow!  Best gila!  Touching seh ada mati-mati ni nak-nak pulak watak utama yang mati.  Macam cerita Shubert's Serenade, Abang Shah mati.  Aku nangis beb.  Hoho touching tak ingat.  Then bila aku sendiri pulak type cerpen then heroin mati...jap..aku nak gelak.  Kah...kah...kah...aku tak tau la nak sedih sama atau tergelak bila depa kata nak mengalir air mata, sedih bila Hana mati.  Adoiyai tu cerita je tapi maybe la sedih sebab heroin mati.  Sapa suka watak utama mati kan tapi aku suka!  Aku bahagia!  Sebab tu cerita Sebab Aku kan Hana tu antara yang aku paling puas hati.  Keh3x so sorry la pada yang tak bersetuju.  Ni just the way aku berfikir.  No offense, no hard feelings, no heart feelings.  Aku bukan kejam.  Aku cuma penuh dengan perasaan.

Wohoo!

2 horlicks ais:

Nazrul Ashraff said...[Reply to comment]

aku tak pernah feeling paper pun. haha

Unknown said...[Reply to comment]

haha saya sgt x berstju hahaha
emm xsuka la hero or heroin mati last kali haha
fatin jadi xpuas ati baca..pent2 baca dari awal smpai abs..nak tgk endg laki ngan pmpuan 2 cm na..tapi last2 mati..hoho skt hati lah haha
kitanya pndapat x sma hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...