March 13, 2011

Mari la mencari timba!

Kalau bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi

Sebenarnya bunyi jek kalau kita tepuk sebelah tangan kita pada pintu atau pipi orang lain

Jangan la jadi perigi cari timba

Sekarang dah ada shower

Timba dan perigi dah tak cari satu sama lain

Pendam atau luahkan?

Kalau pendam nanti melepas

Pandang-pandang jeling-jeling

Sekarang main direct jek cakap

Tersipu-sipu malu sambil pipi merona merah

Sekarang merah jugak.  Merah dengan blusher.

Main passing-passing surat.  Dalam surat ada bedak.

Sekarang fb kan ada.  Siap boleh hantar emoticon leb-leb lagi.



Sumpah aku tak berani buat benda kamikaze camnie.  Sue me.

6 horlicks ais:

nazrul ashraff said...[Reply to comment]

amboi..kau ni nak meluahkan perasaan kat siapa?? haha..

wei..add aku punya ym..

de_twins93@yahoo.com

boleh ym nanti..jajajaja

shahjiehan said...[Reply to comment]

hehhehe... jmpa x timba tuh...

kene mandi taw... nnt badan bucuk!!


lalallala

aCap said...[Reply to comment]

relek2 sudah

jodoh dah ditentukan
bile dah tibe masenye
semua will be alright...

hahaha

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ nazrul ashraff tade kat sape2 la. haha kuat gosip betul budak kecik nie :)

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ shahjiehanalahai malas la cari timba nie. timba tak sudi kat kita T_T

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ acap haha yeapp. of coz saya percaya semuanya dah fated. btw asyraf jugak? haha yeahhh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...