March 5, 2011

Muka cantik perangai ke laut

Muka cantik.  Kulit putih macam kapur barus.  Mata elok terletak.  Tak senget.  Hidung mancung kecil.  Bibir merah macam baru lepas makan asam masin.  Cantik pakai tudung.  Tapi ada satu je kekurangan.  Mulut yarabbi!  Pakej dah agak-agak perfect la untuk jadi menantu pilihan tapi silap mulut je takde insurans.




Di atas adalah hikayat seorang hamba Allah yang aku kenal.  Aku mengaku aku memang suka tengok perempuan yang cun-cun, comel-comel nie.  Tapi dia nie membuatkan aku hilang minat.  Oke aku bukan berminat nak jalinkan hubungan sejenis ke hape.  Apa yang aku maksudkan di sini adalah bila aku tengok muka dia menyebabkan bahu kiri aku bertambah berat.  Aku tak terniat pun nak menyampah kat dia tapi dia yang paksa aku buat macam tu.  First kenapa aku rasa menyampah adalah kerana dia terlebih mesra alam dengan lelaki.  Aku sebesar hama pun tak jelez sebab bukan ensem pun lelaki yang dia beramah mesra tu.  But the point here is, why dia tak pernah even say hi pun kat aku.  Duh!  I’m a human too oke.  Aku senyum boleh dia pandang ke lain pulak.  What the cisskekbasi betul.  Second.  Akak ofis pernah bercerita yang budak perempuan tu duduk bising-bising sampai orang semua boleh dengar suara dia.  Bising sebab OT tapi tak boleh nak claim.  Alahai diam-diam dah la kot.  Awak tu anak dara.  Kata akak opis tu la.  Aku tak cakap.  Aku dengar je.  Macam yang abang terompahcaring pernah type dalam entry beliau kat sini.  Ehe kalau nak tahu korang boleh klik kat link tersebut.  Wohoo!

4 horlicks ais:

Diera Tekikushika said...[Reply to comment]

kesian kan cmtu... perangai cm hampeh

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

@ Diera Tekikusha memang pathetic punya budak

Unknown said...[Reply to comment]

maybe kecntikankan dia kelebihan dia...
dan pergai yang am x suka tu kekeurangan dia hehe..
fatin pun xtau ;D

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

@ fatin hanani hehe btol la ape fatin ckp tu. couldn't agree more :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...