January 23, 2011

Suara sumbang pun nak menyanyi

Sekarang nie macam2 rancangan menyanyi atau program realiti TV kat Malaysia nie. Every year kot artis segera melambak kat tv nie. But then aku dapat tahu la mengatakan AF9 tu last akan dibuat. Heh. Akhirnya. Dah lama kot tunggu berita gembira nie. Bosan tengok AF. Ntahhapahapa jek. Drama lebih. Tapi ada yang berbakat gak tu oke la. Boleh cari makan. Lepas tu ada pulak rancangan menyanyi untuk budak kecik. Aku sebenarnya tak berapa nak berkenan tengok budak nie semua kecik2 dah ajar menyanyi segala nie. Tak tahu la kenapa. Sebab bagi aku la kalau dah dari kecik di ajar hiburan segala nie nanti bila dah besar jadi la wassalam. Memang la yang tak masuk menyanyi pun ada yang kelaut mati gak. Mak ayah pandai2 la bimbing anak masing2. Aku lagi suka tengok rancangan menari kot. Tak lama lagi SHOWDOWN 2011 nak start. Lagi best tengok segala step tu dari dengar suara sumbang menyanyi. Aku suka tengok crew lelaki. Perempuan tak proper sangat kot nak dance terkuak lentang macam tu. Not nice la katekan. :) Yeahh tak sabar nak tengok Showdown 2011. Hope la best macam Showdown 2010.




Hoho!


0 horlicks ais:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...