January 28, 2011

Suka tak suka

 Aku sangat geli dengar suara perempuan buat mengada-manja-merengek bila cakap dengan boy.

Aku sangat alergik bila cakap dalam telefon lelaki buat suara mengada-manja macam gigolo. Hambikk kau!

Aku sangat rasa diri aku macam pondan bila aku sarung dress-skirt-heels


Aku suka senyum sorang2.

Aku kurang suka teman orang masuk kedai untuk shopping lama2 sebab aku lebih suka beli tingkap.

Aku sangat suka masuk kedai buku lama2 untuk baca buku free.

Aku sangat suka makan kfc. Hari2 pun takpe.

Aku sangat tak suka tengok drama bersiri.

Aku sangat tak suka orang tak punctual.

Aku sangat tak suka orang cancel janji last minute sebab perkara yang aku boleh kasi kaki.

Aku suka Hlovate.

Aku suka coklat.

Aku suka buat orang sakit hati secara sengaja dan tak sengaja.

Aku tak suka gaduh dengan orang tapi suka kalau orang cari gaduh dengan aku.

Aku suka makan nasi walaupun dengan kicap dan telur jek.

Aku tak suka memasak (pengakuan ekslusif)

Aku suka berfikir terlebih2 luar kotak.

Aku suka duduk sambil bersilat bersila atas kerusi.

Aku sangat alergik orang cakap aku manja.

Aku tak suka lansung2 orang yang tetap ejek aku walaupun dia tau aku annoyed gila dengan ejekan dia tu.

Last skali...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...


Aku sangat suka ashraf muslim. Awww!

4 horlicks ais:

Eja Razif said...[Reply to comment]

aku pulak suka nyanyi lgu kegemaran aku.." owh...amani manje..yang pandai menggoda..." ;') peace...jgn mare...

Nazrul Ashraff said...[Reply to comment]

aku suka lepak kedai buku lama2..sme je reason cm ko..haha..

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

@eja : haha ko mmg x takot mati

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

@nazrul ashraff : haha well. tp ade kedai buku letak dlm plastik. demit :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...