January 30, 2011

Aku memang suka barang free

Sebenarnya tak tahu la korang perasan atau tak aku dah pakai header baru. Sebelum nie header2 aku agak poyo-amatur-budak tadika punya style.



Tu header baru aku. Kak yuk yang buatkan. Ekceli dia nie bukan kakak betul aku pun. Tengok kulit pun dah tahu. Tapi ehe sebab aku kurang kasih sayang seorang kakak, maka aku anggap la dia macam kakak. Dah umur pun lagi tua tak kan nak anggap adik. So kalau korang tengok header aku lawa, canggih ke hape ke beliau la yang bertanggungjawab buatkan. Nak harapkan aku yang buat header pun takde nanti. So aku nak ucap terima kasih daun keladi buat kakak ku kerana offer untuk buat header nie. Aku memang suka sangat la kan orang nak buatkan secara f.o.c.



Nie la dia rupa orangnya. Haha sebelum aku di serang baiklah aku mengaku. Dear kak yuk, dengan ini kiwi a.k.a amanie ashraff mengaku bahawasanya kiwi ambil tanpa kebenaran gambar kak yuk dari fb kak yuk. Ingat nak  ambil yang ada sekali abang ipar tu tapi tak jadi la :p Hoho tapi kiwi tahu kak yuk suka kan kiwi tempek muka kak yuk kat sini :p

8 horlicks ais:

Misz Yuyu said...[Reply to comment]

miahahahha..senyum sampai ubun2 okay hahha terharu plus2..ish apa la segan taw pic muke dgn makanan tak dapat dipisahkan miahahahha.. :p.. ala xkisah dgn adik2 ( bukan anak ikan) hahaha.. yg penting keep in touch n touching hahaha.. :*

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

wakakak rase x lengkap kalau letak muke kak yuk tanpe ade makanan :p

sab said...[Reply to comment]

cantik la yang. :)

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

ehe akak yg buatkan. nak harapkan diri sendiri mmg x dpt la. huhu tibe2 jek sab kumen. bwu lps skodeng blog sab td :P

Winnie Bunny said...[Reply to comment]

cantik header baru amanie nih..nampak cool gitu..keep blogging okey ;)

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

ehe kredit to my sis. nk buat sndiri mmg x reti la

fatin hanani said...[Reply to comment]

hehe yew fatin pasan hedr baru tu hehe
awl2 tadi ingt salah masuk blog dah haha weee :D

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

ahahaha sblm neh bese2 jek. kwang3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...