April 24, 2011

Kak Lela vs Kak Mun




Kenal?  Ingat?  Haa masih kenal dan ingat pada cerita kat atas nun?  Cerita ni la first Disney Movie yang aku tengok.  Memang stok kasi nganga habisan la tengok cerita Kak Lela ni.  Dengan baju kembang dia, siap putera raja lagi.  Tapi aku tak minat pun putera tu sebab skema katak.  Dulu semua benda nak ada gambar Kak Lela.  Aku tak.  Aku sebenarnya cari lagu Cinderella yang Haliza Misbun berlakon dulu tu tapi aku tak tau tajuk so aku type je la Cinderella.  Ala drama yang hot dulu tu.  Tiap-tiap petang main kat tv.  Tapi last-last aku jumpa video Kak Lela pulak.  Layankan je la.


Apa pun Kak Mun tetap di hati gua.  Pis!



2 horlicks ais:

Nazrul Ashraff said...[Reply to comment]

arghhh..malunya aku..nampak aurat...:P

Eja Razif said...[Reply to comment]

dengan kuasa bulan akan menghukum mu skg pon lau main dlm tv still nk tgk an

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...