April 29, 2011

Sains Kejuruteraan Pengurusan

Aku pernah jadi budak science selama 3 tahun something.

Aku pernah jadi budak engine selama 2 tahun.

Aku pernah jadi budak management selama 3 tahun something jugak.

Antara 3 fasa ni, yang paling best masa aku jadi budak engine.  Best ooo jadi budak engine.  Sebab konon-konon macam hebat la.  Lalu depan budak course lain sambil bawak beg LK yang besar gedabak tu.  Bila orang tanya "awak ambil apa?" kita balas "ohh course biasa je.  CIVIL ENGINEERING."  Sambil tekankan perkataan tu ditambah dengan perisa duk belek kuku sambil tiup-tiup.  Keriakan yang nyata.  And fasa yang paling masyuk sebab duduk kat asrama.  Memang aku tak boleh lupa la.  2006 and 2007 the best years ever setakat yang aku hidup.  Oke sebelum aku jadi budak engine, aku jadi budak science dulu.  Erm yang ni biasa-biasa je.  Neither fun nor bored.  Suam-suam kuku je la.  Skema katak.  Budak baru nak naik ke zaman kedewasaan la katakan.  Then latest aku jadi budak management.  Tapi diri sendiri pun tak termanage.  Jadi budak management ni level best dia atas sikit je dari jadi science bagi diri aku.  But bukan in terms of subjek.  Dari segi enviroment and kawan-kawan.  Tapi still tak boleh beat zaman riang ria form 4 and form 5. =.='

Miss my clan damn much (CES II 06/07).  Hands down.

2 horlicks ais:

Nazrul Ashraff said...[Reply to comment]

hahaha... course tu memang orang akan pandang atas bawah atas bawah

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

@Inche Vampire Keh3x. aku berbangga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...