April 4, 2011

Oh tidak! Tutup??

Ohh tidak dot kom dan tidakk..tidakkk...dan tidakk lagi. Apa yang tidak?  Takde apa yang best pun.  Cuma blog nie tidak akan di update buat suatu tempoh yang tak tahu sampai bila.  I mean in term of aku bercerita pasal surrounding ke apa.  Biasa aku akan update setiap hari kan.  Itu pun sebenarnya auto publish.  Itu sebab entry aku akan keluar every 12:30 pm-1:00 pm.  Idea nak update tu ada tapi aku terpaksa fokus pada benda lain dulu.  This week is gonna be a hectic week!  Aku kena siapkan report untuk hantar this coming Friday.  Aku kena siapkan slide untuk presentation, kena siapkan 3 cerpen.  InsyaAllah la 3 tapi tak janji.  Kalau siap maybe dua iaitu My Lady is a Boy dengan 1 cerpen baru bertajuk....*efek bunyi cengkerik.  Oke dengan itu aku umumkan blog nie tidak akan aktif buat sementara waktu.


Sekian, terima kasih.


May peace be upon you.


Ini pun auto-publish sebenarnya :|
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...