February 16, 2011

Sampai hati kau tikam aku dari belakang

Aku dah tak tahan macam nie. Penat pura2 gembira. Apa salah aku pada kau? Tergamak kau buat aku macam nie. Dulu aku sanggup habiskan duit dan masa semata-mata untuk kau. Ingat duit tu semua aku petik dari pokok pisang belakang rumah aku ke? Tergamak kau tikam aku dari belakang. Selama nie aku jaga hati kau. Aku tak pernah kutuk kau tapi kadang2 aku maki jek terus sebab tak tahan dengan perangai kau. Tu pun di belakang kau sebab aku tak nak kau terasa hati dengan aku. Tapi perangai kau dah melebih.




Dulu aku memang tak sangka akan jadi macam nie. Menyesal gila aku kenal dengan kau. Mula2 kau baik gila kan dengan aku. Tak pernah buat hal konon2 kau baik sangat. Memang aku bangga gila masa aku berjaya dapatkan kau. Sampai angkat2 pada kawan2 aku yang lain. Tapi sekarang nie yang kau balas? Dah pandai mintak nak tambah itu ini pulak. Kalau aku lambat langsaikan kau mula la terasa hati. Ingat aku anak angkat Alfonso Al-susah-nak-eja ke? Nampak sangat cinta kau pada aku tak seBROAD yang aku sangka. Kalau kau berterusan macam nie nevermind. Bulan 3 nanti aku nekad akan tinggalkan kau wahai

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

CELCOM BROADBAND!!!!

8 horlicks ais:

Bintang Asterisk said...[Reply to comment]

Hehehe.. chomell lah entry kau y ni!

nazrul ashraff said...[Reply to comment]

haha...aq ingt ashraff muslim tadii.:p

btw, ko di tag oleh aku yang senyum tak nampak gigi ni..

http://twins-detwin93.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-tak-nampak-gigi.html

haha, sory, lama gi-la x jenguk belog ko ni..:)

eja said...[Reply to comment]

bercinta rupenye...aha..wireless tempat keje mmg gempak....baik kau syg lebey y nih...

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ Bintang Asterisk comel mcm owner blog la

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ nazrul ashraff haha taw la aku minat c ashraff tu. asek nk point die jek ek. huishh aku senyum slalu nmpk gigi la. haha x suke sorok2 gigi neh :p

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ eja ahahaa aku akan tinggalkan die bulan 3 nnti :p

sab said...[Reply to comment]

amboi..cerita..meletop betul! haha ;p

Amanie Ashraff said...[Reply to comment]

@ sab hehe msti la mau meletop. entry neh sbenarnye ade maksud tersirat :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...