February 11, 2011

Tak payah balas kalau tak ikhlas

"I suka U. Dah lama I minat kat U. U sudi terima I tak?"

"Sory. I hargai rasa suka U pada I tapi I dah ada orang lain. Maaf."

Kalau dapat jawapan reject macam nie kira kurang la sikit malu. Tapi kalau kena macam nie

"I suka U. Dah lama I minat kat U. U sudi terima I tak?"

"Ek eleh. U ingat U tu siapa nak suruh I terima U. Muka dah la tak cantik. Kalau anak lord takpe jugak!"

Konpem! Memang konpem aku tak kan terjun bangunan. Tapi memang konpem aku tak kan show dah muka aku depan dia. Tapi sebenarnya bukan itu aku nak point dekat sini. Aku cuma nak cakap kalau kita suka kat orang tapi kalau orang tak suka kat kita balik, jangan bersedih macam orang mati laki sangat. Kita bersedih tapi kita keep on living. Besides benda-benda macam nie kita tak tahu apa akan jadi in future. Jodoh, ajal kan semua tu di tangan ALLAh. Maybe masa sekarang kita tak dapat bersama dengan dia but who knows satu hari nanti dia la pengantin lelaki atau perempuan kita. Tak kisah la sekarang dia hangat berasrama dengan kawan kita sendiri ke. Tapi kalau dah berasmara aku pun tak nak dah. Ditegaskan buat masa sekarang. Masa depan kita tak tahu. Bukan la kita mendoakan

"ish aku harap la si Keli tu eksiden. Boleh aku sambung stalk balik Haruan tu."

Tak baik ye kawan-kawan. Ehe aku bukan nak tunjuk hebat. Aku bukan sekadar type je entry nie. Benda nie aku dah rasa dan sebab itu la entry nie terhasil. Harap orang terima kita sebab ikhlas. Bukan sebab kesian.

May peace be upon U guys :)



5 horlicks ais:

Amiey White said...[Reply to comment]

siapa wat u ni sayang :(
da lama x msg i kn...btw join contest ni maw? i harap :(

http://vanilawhitechocolate.blogspot.com/2011/02/contest-dari-amiey-cek-puteh-kaki.html

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

ehe I bz kot syg. u pun da lame x update blog

Miszyuyu said...[Reply to comment]

wuuuuuuu

Miszyuyu said...[Reply to comment]

wuuuuuuu

Amanie Khairunnisa said...[Reply to comment]

=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...